Hem col·laborat en el Pitching solidari

Hem col·laborat en el Pitching solidari

Activitat de Pitching solidari dins el Marketplace

Activitat de Pitching solidari dins el Marketplace

  • Empreses membres de Respon.cat han col·laborat en el Pitching solidari del Marketplace
  • Persones amb perfil expert en comunicació han valorat les presentacions de projectes per part d'entitats socials
  • Podeu veure el vídeo-reportatge d'aquesta activitat
Experts en comunicació de les empreses participants aportant consells per a les entitats socials

Experts en comunicació de les empreses participants aportant consells per a les entitats socials

Sis persones han participat al Pitching solidari, de les quals quatre corresponents a empreses membres de Respon.cat. Es tracta de Sílvia Agulló, responsable de la Unitat de Responsabilitat Empresarial i Reputació de DKV AssegurancesMaria Josep Coral, manager Premsa i Publicacions del RACC; Emma Nadal, cap de Comunicació de KH Lloreda; i Susana Pascual, responsable del Millora Contínua i Sostenibilitat d’Acefat.

La seva funció ha estat aportar la seva visió experta sobre les intervencions que han fet sis representants d’organitzacions no lucratives. Des de la fila zero i des del públic, altres empreses membres també ha estat presents en l'activitat, com Albert Huerta, de Vector 5 · Excel·lència i Sostenibilitat, o Josep Cruz, de Serveis Funeraris de Barcelona - Grup Mémora.

Emma Nadal (KH Lloreda) escoltant els projectes socials

Emma Nadal (KH Lloreda) escoltant els projectes socials

L'acte ha estat presentat i dinamitzat per la periodista Rita Marzoa, presentadora del programa Solidaris, de Catalunya Ràdio. Marzoa ha fet referència a l'origen de la paraula pitching, com vam explicar des d'aquest blog en l'anterior entrada.

Maria Josep Coral (RACC) i Susana Pascual (ACEFAT) preparant les aportacions

"Iniciatives com aquesta serveixen per comunicar-nos millor i acosten empreses i entitats per descobrir oportunitats per a tots". Maria Josep Coral, manager Premsa i Publicacions del RACC. A la dreta: Susana Pascual (ACEFAT): M’ha agradat molt participar d’aquesta experiència, on la col·laboració ha anat més enllà dels clàssics rols de jo et “venc” el meu projecte, i jo escolto perquè potser faig una donació. M’ha semblat molt enriquidora

El terme anglès pitch fa referència a una presentació verbal (i visual, de vegades) concisa d’una idea amb l’esperança d’atreure finançament. Habitualment es fa servir per a costejar l’escriptura d’un guió d’una pel·lícula o sèrie de televisió. En el cas del pitching solidari, no hi ha pel·lícula sinó unes realitats socials sovint ben punyents a les quals un projecte d’intervenció social intenta fer front. “Pitch” és una contracció de la frase sales pitch, argument de venda, i intenta persuadir algú amb una estratègia de presentació d’un producte o servei dissenyat per iniciar i tancar una venda o, en el

Sis entitats socials van presentar els seus projectes

Sis entitats socials van presentar els seus projectes

cas que ens ocupa, una col·laboració. El pitching, per la seva brevetat, és molt indicat quan s’adreça a un públic que té un nivell baix de coneixement de la matèria, per tal d’aportar els principals arguments sense haver de destinar-hi molt temps. Però alhora, també és útil quan un possible client o patrocinador és expert i vol saber els principals arguments per saber si li pot interessar disposar de més informació o bé descartar la proposta.

Rita Marzoa, presentadora de Solidaris a Catalunya Ràdio, presentant l'activitat

Rita Marzoa, presentadora de Solidaris a Catalunya Ràdio, presentant l'activitat

Notícies anteriors:

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

#ODS Objectiu 12: Garantir models de consum i producció sostenibles

“Garantir models de consum i producció sostenibles” és el dotzè dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) aprovats per Nacions Unides per al període 2015-2030 El consum i la producció sostenibles consisteixen a

Sense categoria

El programa RSE.Pime ja ha començat!

Ahir va tenir lloc la primera sessió del programa RSE.Pime, amb la participació de vint persones de nivell directiu en representació de les 17 empreses seleccionades.La trobada es va iniciar amb

Últimes notícies

El proper 30 de juny Carlota Pi amb “RSE i Pimes, marcar la diferència” a l’acte RSE.Pime

Carlota Pi, cofundadora i directora executiva d’Holaluz, parlarà sobre “RSE i Pimes, marcar la diferència“, a l’acte RSE.Pime el proper 30 de juny a les 16.00h en streaming. Durant l’acte