Els curs de Responsabilitat Social organitzat per Respon.cat es desenvolupa amb gran èxit

  • Els curs de Responsabilitat Social organitzat per Respon.cat es desenvolupa amb gran èxit d'assistència i amb unes valoracions molt positives.
  • Les session son dinamitzades per empreses membres que comparteixen el seu coneixement pràctic en matèries clau de Responsabilitat Social.

Aquest dijous va tenir lloc la tercera sessió del curs d'RSE on s'ha tractat com identificar els grups d'interès generals i els subgrups, i la importància de detectar els nivells d'interès i influència, així com de les vies de comunicació.

La sessió ha comptat amb el suport de Mercadona, empresa membre de Respon.cat. Carles Masnou, responsable d'RSE de Merdadona a Catalunya ha explicat com la seva empresa gestiona i identifica els grups d'interès, la relació que tenen amb aquests, i ha proporcionat exemples sobre com es gestiona la comunicació i el contacte amb els seus clients. Masnou també ha explicat les bones pràctiques que Mercadona du a terme amb els seus treballadors i treballadores i ha mostrat les polítiques que estan realitzant en l'àmbit del malbaratament alimentari.

Les dues sessions precedents han estat dinamitzades per TSR Territori Socialment Responsable parlant de com comprendre el sentit de la Responsabilitat Social, i Vector5 |excel·lència i sostenibilitat analitzant la sostenibilitat en els cinc vectors de l'RSE.

El curs està composat per càpsules independents a les quals us podeu inscriure des d'aquest formulari.

Trobareu tota la informació del curs aquí.

Us podria interessar també

Pimec llança la 31a Edició dels Premis Pimes 2018, que reconeixen els valors de les empreses

Pimec, membre del Consell Social de Respon.cat, convoca la 31a edició dels Premis Pimes 2018 Els premis reconeixen els valors de les pimes i la gestió lingüística empresarial des de

Comunicat

‍ Com a mesura de precaució i seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries amb motiu de la situació provocada pel coronavirus (COVID-19), Respon.cat ha decidit suspendre totes les activitats públiques amb l’objectiu d’extremar les

Respon.cat col·labora amb la campanya per la Reforma horària

Respon.cat ha col·laborat des de fa temps amb la iniciativa per la Reforma horària, i ara dues empreses membres, el Grup Sifu i Suara Cooperativa, podran participar en un procés pilot d’acompanyament a empreses,