Els curs de Responsabilitat Social organitzat per Respon.cat es desenvolupa amb gran èxit

  • Els curs de Responsabilitat Social organitzat per Respon.cat es desenvolupa amb gran èxit d'assistència i amb unes valoracions molt positives.
  • Les session son dinamitzades per empreses membres que comparteixen el seu coneixement pràctic en matèries clau de Responsabilitat Social.

Aquest dijous va tenir lloc la tercera sessió del curs d'RSE on s'ha tractat com identificar els grups d'interès generals i els subgrups, i la importància de detectar els nivells d'interès i influència, així com de les vies de comunicació.

La sessió ha comptat amb el suport de Mercadona, empresa membre de Respon.cat. Carles Masnou, responsable d'RSE de Merdadona a Catalunya ha explicat com la seva empresa gestiona i identifica els grups d'interès, la relació que tenen amb aquests, i ha proporcionat exemples sobre com es gestiona la comunicació i el contacte amb els seus clients. Masnou també ha explicat les bones pràctiques que Mercadona du a terme amb els seus treballadors i treballadores i ha mostrat les polítiques que estan realitzant en l'àmbit del malbaratament alimentari.

Les dues sessions precedents han estat dinamitzades per TSR Territori Socialment Responsable parlant de com comprendre el sentit de la Responsabilitat Social, i Vector5 |excel·lència i sostenibilitat analitzant la sostenibilitat en els cinc vectors de l'RSE.

El curs està composat per càpsules independents a les quals us podeu inscriure des d'aquest formulari.

Trobareu tota la informació del curs aquí.

About author

Us podria interessar també

Últimes notícies

Visita a TERSA

En el marc de les visites trimestrals a les empreses membres de Respon.cat, destinades a aquestes mateixes, organitzem una visita a TERSA, empresa de tractament i selecció de residus. Com

Sense categoria

Economia Sensible, empresa participant RSE.Pime, destina un 3% de la gestió de la Declaració de Renda a acció social #RSEPime

Una de les empreses participants al Programa RSE.Pime 2015 ha estat Economia Sensible, que ofereix els serveis en l’àmbit fiscal, comptable, laboral, jurídic, consultoria d’empreses i màrqueting estratègic. Es tracta d’un equip d’economistes i

Sense categoria

Tota la informació sobre el programa RSE.Pime 2016

L’RSE.Pime 2016 és una nova oportunitat per a les Pimes catalanes d’elaborar un pla d’acció de Responsabilitat Social en 5 sessions. En aquest document trobareu tota la informació pràctica del programa: objectius, destinataris,