DKV obre una plataforma gratuïta de telemedicina per contribuir a frenar el coronavirus

DKV obre una plataforma gratuïta de telemedicina per contribuir a frenar el coronavirus

DKV obre per a tota la ciutadania una plataforma gratuïta de telemedicina des d'aquest dimecres per frenar l'expansió del #COVID19. L'aplicació serà accessible a partir de demà dimecres a www.medicosfrentealcovid.org.

La plataforma permetrà realitzar consultes mèdiques per Internet amb l'objectiu de descongestionar el sistema sanitari durant la crisi del coronavirus. L'aplicació està disponible per a telèfons mòbils amb sistemes Android i iPhone.

A més, l'empresa busca més metges que vulguin treballar a la plataforma de manera voluntària. El sistema ja en té més de 255, dels quals estan disponibles tot el dia en diferents franges horàries, la que més de 17,00 a 18,00 hores amb 88 sanitaris i la que menys de 2,00 a 3,00 amb 9.

Us podria interessar també

Josep Santacreu, conseller delegat DKV

Texte per aquest memebres amb una petita descripció. I una mica mes de texte per posar aqui i veure quan ocupa   Lorem Ipsum es simplemente el texto de relleno

Cada vegada més pimes comprenen que la seva competitivitat depèn de tenir un sentit de propòsit que marqui la diferència

Ja són més de 150 les pimes preparades per abordar la competitivitat responsable gràcies al seu pas pel Programa RSE.Pime  Més de 150 pimes aposten per una gestió responsable després

20 gener – Acte de llançament de la Comunitat Digital Respon.cat

DATA: 2o gener Hora: 16-18.00h Lloc: En línia