Daniel Faura parla aquest dijous sobre frau i corrupció

frau-corrupcio-2799-daniel-faura

  • El president del Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya, membre del Consell Social de Respon.cat, parla sobre frau i corrupció aquest dijous a les 13h.
  • Un dels Focus de l'RSE de Catalunya se centra en l'ètica de les organitzacions, que pretén abordar la problemàtica del frau i la corrupció des de l'RSE.

 

Dia: 2018.01.25
Hora: 13.00 h.
Lloc: Sala d'Actes ESCI. C. Pujades, 1
Inscripció

El frau i la corrupció són dos mals endèmics que afecten de forma directa a la societat i a l’estat benestar del país. És per això que s’han de tenir en compte les diferents mesures per detectar aquesta problemàtica en els diversos sectors que afecta, i conèixer l’origen i els motius d’aquests comportaments delictius.

El control intern es posiciona com una de les millors opcions per prevenir i detectar comportaments il·legals dintre d’una corporació pública o privada. D’altra banda, el sector públic té unes senyals d’alerta i unes àrees de risc pròpies que s’han de revisar de forma més exhaustiva. La implicació de l’auditor en aquestes temàtiques contribueix a la detecció del frau i atorga seguretat als estats financers assegurant que no tenen incorreccions materials.

El proper dijous 25 de gener i dins de l'assignatura d'Auditoria, Daniel Faura, president del Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya, abordarà tots aquest temes a la conferència oberta a tota la comunitat ESCI-UPF: frau i corrupció.

Us podria interessar també

[VÍDEO] Dolors Setó (URV) i Choni Fernández (PortAventura) ens expliquen la responsabilitat social

En el marc del programa “ADN Universitat Rovira i Virgili” (URV), Canal Reus TV ha emès un reportatge sobre RSE. Dues expertes en RSE, Dolors Setó i Choni Fernández afirmen

Es presenta Respon.cat a la comunitat professional holandesa: “la societat local és un stakehoder més a tenir en compte”

Aquest dimarts 18 de novembre va tenir lloc una trobada d’empreses i professionals holandesos instal·lats a Catalunya per tal d’abordar els reptes de responsabilitat social. Els ponents van oferir algunes

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amb el lema “Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai” Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d’acord amb les recomanacions