Creixem, servei de call center

Creixem som un centre de trucades o Call Center, el nostre objectiu és ajudar a créixer aquelles entitats o empreses que ens sentim identificats en valors o propòsits.

Fem campanyes de captació de fons , de socis d'entitats, de subscripcions, de fidelització de clients, de comunicació. Les trucades les fem amb molta cura, per un equip de 40 professionals, amb una llarga trajectòria a l'empresa i que transmeten fidelment la imatge i el tarannà de l'empresa per la qual estan trucant. Vam començar fa 12 anys, i treballem per entitats com Òmnium Cultural, Fundació Pasqual Maragall, Obra Social de Sant Joan de Déu, Fundació Josep Carreras i la campanya de llançament del diari Ara, entre d'altres.

Vegeu vídeo

Us podria interessar també

Principis del Pacte Mundial de Nacions Unides

L’any 1999, Nacions Unides va crear el Pacte Mundial -Global Compact en anglès-, una iniciativa internacional proposada pel secretari general Kofi Annan amb la finalitat de fomentar la ciutadania corporativa.

[Vídeo] Intervenció Josep Santacreu Acte Reconeixement Bones Pràctiques RSE Pimes 15-12-2014

Intervenció del Dr. Josep Santacreu i Bonjoch, membre del Grup Motor de Respon.cat, president del Grup de Treball d’RSE de la Cambra de Comerç de Barcelona, i conseller delegat de

Jornada Respon.cat a Tortosa “Territori Socialment Responsable”

La jornada pretén abordar el sentit empresarial de la Responsabilitat Social, amb el focus posat en empreses petites. Per a les pimes i microempreses és molt important un model d’RSE