Com combatre el greenwashing amb sostenibilitat verificable: casos reals i claus de l’expert Josep Maria Canyelles, entrevistat a Plastiks.io

Com combatre el greenwashing amb sostenibilitat verificable: casos reals i claus de l’expert Josep Maria Canyelles, entrevistat a Plastiks.io

“100% reciclada”, “materials sostenibles”, “producció neutra en carboni”—aquestes afirmacions són cada vegada més comunes en el mercat, però realment reflecteixen un compromís ambiental genuí?

Amb consumidors més exigents i la UE endurint les regulacions contra el greenwashing, les empreses han de recolzar les seves declaracions amb proves verificables o enfrontar conseqüències.

Per a entendre aquest nou escenari, Plastiks.io, empresa de tecnologia verda que verifica i rastreja la recuperació i el reciclatge de residus plàstics mitjançant tecnologia blockchain, ha entrevistat Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat, qui comparteix com les empreses poden adaptar-se a aquestes normatives, evitar el greenwashing i construir estratègies de sostenibilitat basades en dades reals.

Amb dècades d’experiència en sostenibilitat, Canyelles ens ofereix una visió experta sobre com les empreses poden adaptar-se a les noves regulacions, evitar el greenwashing i construir estratègies de sostenibilitat creïbles i basades en l’impacte real.

Podeu llegir l’entrevista:

About author

Us podria interessar també

Novetats

Elaboreu una declaració de propòsit! Seminari directiu a Olot

La gestió empresarial vinculada a un propòsit és tendència. Moltes organitzacions amb responsabilitat social corporativa situen aquest enfocament en una dimensió cada cop més estratègica. Portar a terme una Direcció per

Últimes notícies

Obertes les inscripcions al Programa de Formació en RSE

Anunciem que ja hem obert les inscripcions al Programa de Formació en RSE d’aquest curs 2024 – 2025, destinat a les empreses membres de Respon.cat i obert limitadament a algunes

Últimes notícies

Inscripcions obertes! La gestió responsable envers la societat: estratègia d’impacte

L’empresa responsable és motor de canvi també en el vector social i ha de romandre oberta i dialogant amb el seu entorn social. Coneixerem les diverses iniciatives que ens permeten