Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Consuelo Castilla, empresa participant RSE.Pime: "Treballar dotze hores al dia ja no està de moda"

AdQualis ha estat una de les 16 empreses participants al Programa RSE.Pime 2015, i la seva presidenta i sòcia fundadora, Consuelo Castilla, explica en una entrevista al diari ABC els canvis de valors

Últimes notícies

L’Hospital Universitari MútuaTerrassa guardonat amb el premi Top Value Global

L’Hospital Universitari MútuaTerrassa (HUMT) ha estat guardonat, en el marc de l’acte “Top Value Hospitals – Connected Value Forum” celebrat a Barcelona, amb un dels quatre premis “TOP Value Global”,

Sense categoria

Èxit de participació de la Jornada Empresa – ONL d’aquest matí organitzada per Respon.cat i l’ASCEF

Aquest matí ha tingut lloc la jornada “Relacions entre Empreses i Organitzacions No Lucratives”, coorganitzada per Respon.cat i l’ASCEF. L’esdeveniment ha deixat petit l’Auditori de la Cambra de Comerç de Barcelona,