Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional
Us podria interessar també
Èxit de participació de la Jornada Empresa – ONL d’aquest matí organitzada per Respon.cat i l’ASCEF
Aquest matí ha tingut lloc la jornada “Relacions entre Empreses i Organitzacions No Lucratives”, coorganitzada per Respon.cat i l’ASCEF. L’esdeveniment ha deixat petit l’Auditori de la Cambra de Comerç de Barcelona,
L’RSE no és una questió exclusiva de les grans empreses
El programa RSE.Pime engega amb les 20 organitzacions participants de l’edició d’enguany. En la primera sessió s’estableixen els elements essencials per a realitzar un pla d’acció en RSE. El passat
[Entrevista] Anna Fornt: aquesta situació ens ha ajudat a identificar valor compartit entre les empreses del grup i a generar oportunitats creuades
Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes