Acte de llançament del Programa RSE.Pime 2018 i cloenda de l’edició 2017

Acte de llançament del Programa RSE.Pime 2018 i cloenda de l’edició 2017

  • Dimarts 19 de juny se celebrarà l'acte de cloenda de l'RSE.Pime 2017 i llançament de la nova edició.
  • Les pimes interessades en la responsabilitat social poden optar a aquesta nova edició del Programa RSE.Pime.

 

 

 

 

Dimarts 19 de juny a les 18 h tindrà lloc l'acte de cloenda de l'RSE.Pime 2017 i llançament de lanova edició on les persones assistents podran conèixer els casos de bones pràctiques d’RSE participants en la darrera edició de l'RSE.Pime i es lliurarà es cartell dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de Nacions Unides.

Inscripcions per assistir a l'acte RSE.Pime

 

  • Data: dimarts 19 de juny de 2018
  • Horari: 18 a 19h
  • Lloc: Saló Daurat de la Casa Llotja de Mar

Programa de l’Acte

  • Benvinguda a càrrec del Sr. Miquel Valls, Excel·lentíssim president del Consell de Cambres de Comerç de Catalunya
  • Presentació a càrrec de Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat
  • Projecció del vídeo de resum RSE.Pime 2017
  • Lliurament publicacions a les empreses participants RSE.Pime 2017
  • Paraules d’agraïment de les representants d’empreses participants
  • Presentació edició RSE.Pime 2018, Josep Maria Canyelles, coordinador Respon.cat
  • Paraules del Dr. Josep Santacreu, president de Respon.cat i conseller delegat de DKV Assegurances
  • Cloenda a càrrec de la Sra. Àngels Chacon, Honorable consellera delDepartament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya (pendent confirmació)

Per assistir a l’acte cal inscripció prèvia en aquest enllaç

Altres entrades relacionades:

El Programa RSE.Pime 2017 ha estat organitzat per Respon.cat, amb la col·laboració del Consell de Cambres de Comerç, el Palau Macaya i el suport del Departament d’Empresa i Coneixement, i hi han participat 19 pimes catalanes de diferents dimensions, sectors i comarques.

 

RSE.Pime_combinat

Us podria interessar també

Preparant des de Catalunya el COP21 que tindrà lloc a París a final d’any #CATtoCOP21

Avui hem estat presents a la Jornada sobre el canvi climàtic que ha organitzat la Generalitat de Catalunya per a preparar el COP21 que tindrà lloc a París a final del

TERSA obté la certificació ISO 50001 d’eficiència energètica

TERSA, empresa membre de Respon.cat, obté la certificació ISO 50001, que acredita que disposa d’un sistema de gestió de l’energia basat en criteris deficiència. L’acreditació fa referència a la planta

Seminari “Progressar en el Voluntariat d’Empresa”

Respon.cat us proposa aquest seminari de 3 sessions (dimecres 6 i 27 de maig i 17 de juny). El voluntariat d’empresa o corporatiu és cada vegada més apreciat per moltes empreses.