Acte de cloenda de l’RSE.Pime 2018 i llançament de la nova edició

  • Dimecres 19 de juny se celebrarà l'acte de cloenda de l'RSE.Pime 2018 i llançament de la nova edició.
  • Les pimes interessades en la responsabilitat social poden optar a aquesta nova edició del Programa RSE.Pime.

Dimecres19 de juny a les 18 h tindrà lloc l'acte de cloenda de l'RSE.Pime 2018 i llançament de lanova edició on les persones assistents podran conèixer els casos de bones pràctiques d’RSE participants en la darrera edició de l'RSE.Pime i es lliurarà es cartell dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de Nacions Unides.

  • Data: dimecres 19 de juny de 2019
  • Horari: 18 a 19h
  • Lloc: Casa Llotja de Mar

Programa de l’Acte

  • Benvinguda a càrrec del Sr. Miquel Valls, Excel·lentíssim president del Consell de Cambres de Comerç de Catalunya
  • Presentació a càrrec de Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat
  • Projecció del vídeo de resum RSE.Pime 2018
  • Lliurament publicacions a les empreses participants RSE.Pime 2018
  • Paraules d’agraïment de les representants d’empreses participants
  • Presentació edició RSE.Pime 2018, Josep Maria Canyelles, coordinador Respon.cat
  • Paraules del Dr. Josep Santacreu, president de Respon.cat i conseller delegat de DKV Assegurances
  • Cloenda a càrrec d'una persona representant de la conselleria del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

Per assistir a l’acte cal inscripció prèvia en aquest enllaç

Altres entrades relacionades:

El Programa RSE.Pime 2018 ha estat organitzat per Respon.cat, amb la col·laboració del Consell de Cambres de Comerç i el suport del Departament d’Empresa i Coneixement, i hi han participat 15 pimes catalanes de diferents dimensions, sectors i comarques.

©2014-2025 Respon.cat

ESTEM MILLORANT EL LLOC WEB i us podeu trobar amb errors puntuals, disculpeu les molèsties

Log in with your credentials

Forgot your details?

×