Vols saber més sobre Voluntariat d’Empresa? Dimecres pots dialogar amb ESTEVE

Acte_Premis Respon.cat2016_ESTEVE_VoluntariatPotser t’agradaria saber més sobre programes empresarials sobre Voluntariat d'Empresa?
El Voluntariat d'Empresa (VdE), també anomenat voluntariat corporatiu, és una pràctica que cada cop més empreses estan incorporant des de fa uns anys
Aquest proper dimecres 18 de 15 a 17.30h a ESCI-UPF (C. Pujades 1, Bcn), tens una bona oportunitat: es fa una sessió de transferència de les bones pràctiques reconegudes als Premis Respon.cat 2016.
Un dels casos que s’hi exposaran és precisament el de l'empresa ESTEVE, que va merèixer el Reconeixement Respon.cat pel programa empresarial de Voluntariat d'Empresa per SMILES, un programa de voluntariat que contribueix a la millora de la salut i de la qualitat de vida de les comunitats properes i de la societat en general, i que està alineat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible.
Ara tindreu l'oportunitat de parlar-hi directament, en un taller-conversa, on podreu preguntar i dialogar.
Després d’una presentació de 10 minuts de cada cas, tindrem l’oportunitat de dialogar amb cada representant en sessions en paral·lel que permetran aprofundir-hi.
Programa de la Jornada

Data: 18 de gener de 2017
Horari: 15.00h a 17.30h
Lloc: ESCI-UPF (Passeig Pujades 1, Barcelona)
Cal inscripció prèvia en aquest enllaç

Els Premis Respon.cat s’organitzen en conveni amb la Generalitat de Catalunya i amb la col·laboració del Consell General de Cambres de Catalunya.
logo_combinat_premis_Respon.cat

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Respon.cat proposa unes quotes proporcionals al moment d’alta

La Junta directiva aprova una proposta per a fer un pagament de les quotes per un import proporcional al temps de l’any transcorregut. S’entén que aquesta és una bona pràctica

Sense categoria

Presentació a càrrec de Felip Puig

Text de la presentació de l’Hble. Sr. Felip Puig, conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, a la publicació Bones Pràctiques de Responsabilitat Social Estem immersos en un

Sense categoria

Principis del Pacte Mundial de Nacions Unides

L’any 1999, Nacions Unides va crear el Pacte Mundial -Global Compact en anglès-, una iniciativa internacional proposada pel secretari general Kofi Annan amb la finalitat de fomentar la ciutadania corporativa.