- Tres empreses membres de Respon.cat mostren bones pràctiques en tres àrees clau de la gestió de la Responsabilitat Social al Biz Barcelona.
- Acefat, Efebé – Grup Papelmatic i EBA Vallcarca mostren casos de bones pràctiques vinculades al projecte Focus de l’RSE a Catalunya.
Aquests vídeos mostren contingut d’interès en tres dels vuit Focus de l’RSE a Catalunya: Desenvolupament econòmic responsable, Compromís amb el territori i Desenvolupament del capital humà (empresa saludable).
VÍDEOS
Josep Maria Miranda Garuz, director gerent d’Acefat ha exposat bones pràctiques amb el seu compromís social pel desenvolupament econòmic responsble i sostenible en un entorn col·laboratiu.
Anna Fornt Baldrich, consellera delegada Grup Papelmatic i directora d’Efebé ha explicat com, degut al caràcter emprenedor i innovador del grup, el compromís amb el territori forma part del model de negoci de cada una de les empreses.
Toni Iruela López, metge de família i responsable d’RSE ha compartit la concepció d’empresa saludable definida pel grup de treball d’empreses membres de Respon.cat que està treballant en la matèria i que la defineix com: “organització que promou i protegeix la salut, la seguretat i el benestar de les persones amb qui interactua, amb un compromís explícit i d’una manera estructurada i continuada: els equips interns i els proveïdors, així com les seves famílies, la clientela i l’entorn proper”.
Entrades relacionades:
- Respon.cat porta el compromís amb el territori, amb el desenvolupament econòmic responsable i amb l’empresa saludable al Bizbarcelona
- Networking Respon.cat al Bizbarcelona: el repte del creixement econòmic i el treball decent per a tothom
- Vine al networking i a les micro conferències amb empreses membres de Respon.cat al BizBarcelona!
- Taller per a millorar habilitats comunicatives: el silenci pot ser el nostre aliat
- Tres pimes membres de Respon.cat mostren les bones pràctiques en compromís social al Bizbarcelona
Respon.cat en edicions anteriors al Bizbarcelona:
- [Vídeo] Tres empreses membres de Respon.cat presenten Bones pràctiques vinculades al projecte Focus de l’RSE al Bizbarcelona
- [Vídeo] Tres empreses membres de Respon.cat focalitzant amb matèries clau de l’RSE
- [Vídeo] Quatre pimes membres de Respon.cat com a exemples de lideratge responsable
- Tres empreses membres de Respon.cat presenten Bones pràctiques vinculades al projecte Focus de l’RSE al Bizbarcelona
- Networking Respon.cat al Bizbarcelona: El repte de la innovació responsable
- Respon.cat porta el compromís amb el territori, la reforma horària i l’economia circular al Bizbarcelona
- Respon.cat al BizBarcelona: Focalitzant matèries clau per a la gestió de l’RSE de les Pimes
- Quatre pimes membres de Respon.cat mostren el seu lideratge responsable al BizBarcelona