[Vídeo] Intervenció Miquel Valls Acte Reconeixement Bones Pràctiques RSE Pimes 15-12-2014

[Vídeo] Intervenció Miquel Valls Acte Reconeixement Bones Pràctiques RSE Pimes 15-12-2014

Intervenció de l'Excm. Sr. Miquel Valls i Maseda, president del Consell de Cambres de Comerç de Catalunya, a l'acte de Reconeixement de Bones Pràctiques de Responsabilitat Social de pimes, organitzat per Respon.cat.

Tots els vídeos de la Jornada:

També podeu accedir a les imatges de l'acte de Reconeixement de Bones Pràctiques de Responsabilitat Social de pimes

Us podria interessar també

Sense categoria

Respon.cat participarà a la Jornada Corresponsables a Lleida

79 JORNADA CORRESPONSABLES 10 anys de la RSE/ Sostenibilitat: Lliçons apreses i desafiaments de futur Lleida, 22 d’octubre de 2015 – Hora: de 18h a 20h PROGRAMA 17:30h – 18:00h INSCRIPCIONS

Sense categoria

Càpsula de coneixement sobre "Cohesió social"

Aquest proper dimarts tindrà lloc una nova càpsula de coneixement com les que Respon.cat ja va oferir l’any passat. En aquesta ocasió el tema estarà centrat en la cohesió social i com

Sense categoria

Vols saber més sobre Gestió de la Diversitat d’Origen? Dimecres pots dialogar amb bonÀrea Agrupa

Potser t’agradaria saber més sobre la Gestió de la Diversitat d’Origen en empreses? Aquest proper dimecres 18 de 15 a 17.30h a ESCI-UPF (C. Pujades 1, Bcn), tens una bona oportunitat: