[VÍDEO] Reportatge del Programa RSE.Pime 2015

[VÍDEO] Reportatge del Programa RSE.Pime 2015

Ara podeu veure el vídeo reportatge del Programa RSE.Pime 2015, que es va projectar en el marc de l'acte de cloenda que va tenir lloc el 9 de juny passat, davant del conseller d'Empresa i Coneixement de la Generalitat.
Durant l'acte van rebre el reconeixement les 16 pimes que han participat a l'edició 2015. En el vídeo podreu sentir les seves impressions d'aquest programa d'acompanyament promogut per Respon.cat, el Consell de Cambres de Comerç i la Generalitat de Catalunya.
Les empreses interessades a participar en futures edicions podeu contactar amb Respon.cat. En concret, aquest divendres 17 acaba el termini per sol·licitar participar a l'edició 2016, que pretén fer un procés d'acompanyament gratuït a 15 pimes catalanes.

Us podria interessar també

Corresponsables celebra la 15a edició de l’anuari a la jornada “Aliances i diàleg amb els grups d’interès”

Amb el lema “Aliances i diàleg amb els grups d’interès. LLiçons apreses i reptes de futur” Corresponsables, empresa membre de Respon.cat, celebra la 15a edició de l’anuari el proper 5 de

Abacus celebra els seus 50 anys dedicats al cooperativisme

Abacus, empresa membre de Respon.cat, celebra els seus 50 anys dedicats al cooperativisme. “La confiança és el capital intangible més preuat de l’organització” segons Maravillas Rojo, presidenta d’Abacus. El passat

Apunts, impressió digital i gran format

Al centre especial de treball Apunts disposem d’una línia d’impressió digital i de gran format, gràcies a la qual podem produir els materials que s’encarreguin, ja siguin corporatius o per