[Vídeo] Quatre pimes membres de Respon.cat com a exemples de lideratge responsable

Videos_UOC_Respon.cat

Es tracta d'una col·lecció de vídeos d'empreses membres de Respon.cat en què liders empresarials de pimes presenten un enfocament de gestió responsable, que podran ser utilitzats com a recurs acadèmic del Màster Universitari d’RSC, afavorint que les pimes catalanes siguin objecte d’estudis de cas per la seva RSE.

Altres articles relacionats:

Líders empresarials de pimes amb models de negoci socialment responsables

Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat, ha donat inici a l’acte presentant els ponents i ha recordat que aquests quatre testimonis d’experiències de líders empresarials compromesos en RSE es recolliran en uns vídeos per a divulgar el lideratge responsable d’empreses membres de Respon.cat i que també serviran com a material de suport del Màster d’RSC de la UOC, que ha prestat la seva col·laboració en aquest acte.

Ramon Novell, president de Cafès Novell, destaca la convicció i l’autenticitat amb què es gestiona l’RSE des de la seva organització. A Cafès Novell integren l’RSE en l’estratègia de gestió amb coherència, formant part de la cultura interna de l’empresa, pensant cada decisió que prenen en clau d’RSE, que vol dir tenir en compte els cinc vectors: ambiental, social, laboral, econòmic i bon govern.

Felisa Palacio, directora de recursos de Tarannà Viatges amb Sentit. En aquest vídeo es posa el focus en el sector turisme i els molts impactes negatius que pot generar, cosa que a Tarannà han vist com una oportunitat de millora en la seva activitat. Palacio ha afirmat que l’RSE és un motor per transmetre els valors de l’empresa, externament i internament.

Ester Benach, cap d’RSE de la Fundació Claror. Uns gestió Socialment Responsable aporta fortalesa i marca una diferència que a Claror s'ha plantejat com un avantatge competitiu, que els manté en el mercat amb l’horitzó en l’excel·lència i la sostenibilitat.

Avel·lí Martorell, secretari general i jurídic de Mina Pública d’Aigües de Terrassa. Un model de gestió empresarial basada en el compromís, la coherència i la consciència del servei que es presta i les implicacions ambientals que hi ha darrera cada gota d'aigua que es consumeix.

 

Us podria interessar també

Sense categoria

[Microvídeo] Gràcies a la UOC per fer possible Respon.cat

Gràcies a la Universitat Oberta de Catalunya per fer possible Respon.cat, juntament amb les altres 36 empreses membres que en formen part. Microvídeo a càrrec de José Miguel de la

Sense categoria

Recull de premsa Acte lliurament de Premis Respon.cat 2015

Aparicions en premsa originades per la primera edició dels Premis Respon.cat Alguns mitjans de gran abast mostren interès per l’activitat que genera Respon.cat El 14 de desembre passat es va

Sense categoria

[Entrevista] Joan Piñol: des de l’inici hem apostat per una gestió socialment responsable i seguim evolucionant i millorant

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes