VÍDEO Per què em considero una emprenedora amb propòsit? per Clara Brull

  • Durant l’acte de cloenda de l’RSE.Pime 2021-2022 vam assisitir a la ponència inspiradora de Clara Brull “Per què em considero una emprenedora amb propòsit?
  • Clara Brull es una emprenedora apassionada, visionària i enamorada de les TIC, la creació d’empreses i l’estadística; i antiga participant del programa RSE.Pime.

A continuació podeu veure la ponència “Per què em considero una emprenedora amb propòsit?” per Clara Brull que va tenir lloc a la Casa LLotja de Mar el passat de juliol en el marc de l’acte de cloenda del programa RSE.Pime 2021-2022 i llançament de la propera edició.

Brull, antiga participant del programa, va sorprendre les persones assistents amb una dinàmica fresca i innovadora per aterrar el concepte de propòsit empresarial per a petites i mitjanes empreses.

Vegeu el vídeo:

 

Us podria interessar també

Les empreses han d’abordar el repte de l’envelliment de les plantilles i de la societat

Josep Santacreu, president de Respon.cat i conseller delegat de DKV Assegurances ha participat aquest dijous a la Taula de Diàleg Edad&Vida dedicada, en aquesta ocasió, a l’RSE davant l’envelliment de

‘Fer el bé fent el que millor saps fer’, reportatge a la revista Joia

La revista Joia, magazine de salut mental, editada per la Fundació Joia, publica un reportatge on es presenta la iniciativa Respon.cat, junt amb altres que entronquen amb la responsabilitat social.

Mallart Artesans Xarcuters, de la Fundació Mas Albornà, premiat pel programa d’inversió d’impacte Tiina

La segona edició del programa d’inversió d’impacte Tiina, organitzat per la Fundació Daniel y Nina Carasso en col·laboració amb la Fundació Ship2B, ha escollit Mallart Artesans Xarcuters, la xarcuteria social