“Tenir un propòsit és imprescindible per a l’estratègia corporativa”, segons el president de la Cambra de Comerç de Barcelona

“Tenir un propòsit és imprescindible per a l’estratègia corporativa”, segons el president de la Cambra de Comerç de Barcelona

En el marc del Manifest per una Economia amb Propòsit us oferim una sèrie d’entrevistes quinzenals a les seves organitzacions empresarials promotores.

Aquest cop hem entrevistat a Josep Santacreu i Bonjoch, president de la Cambra de Comerç de Barcelona: llegiu l’entrevista a la web del Manifest.

Tant si encara no us heu adherit al Manifest com si ja esteu adherida, consulteu a continuació què fer en relació amb el Propòsit.

Us podria interessar també

Últimes notícies

[Vídeo] Grupo Sifu, la responsabilitat d’estar a primera línia per superar la situació de crisi

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives que

Novetats

Jornada “El propòsit com a repte empresarial emergent: competitivitat i lideratge” a Lleida

En els darrers anys van augmentant les empreses que integren la responsabilitat social en el seu model d’empresa i en l’estratègia corporativa. I algunes incorporen una declaració de propòsit, que marca una

Sense categoria

DIRSE organitza una jornada de presentació del II Estudi de la funció DIRSE a l’empresa espanyola

El proper 5 de juliol DIRSE presenta a Barcelona el II estudi de la funció dirse a l’empesa espanyola: l’estat de la professió 2019. Respon.cat i DIRSE mantenen un conveni