“Tenir un propòsit és imprescindible per a l’estratègia corporativa”, segons el president de la Cambra de Comerç de Barcelona

“Tenir un propòsit és imprescindible per a l’estratègia corporativa”, segons el president de la Cambra de Comerç de Barcelona

En el marc del Manifest per una Economia amb Propòsit us oferim una sèrie d’entrevistes quinzenals a les seves organitzacions empresarials promotores.

Aquest cop hem entrevistat a Josep Santacreu i Bonjoch, president de la Cambra de Comerç de Barcelona: llegiu l’entrevista a la web del Manifest.

Tant si encara no us heu adherit al Manifest com si ja esteu adherida, consulteu a continuació què fer en relació amb el Propòsit.

About author

Us podria interessar també

Novetats

I per a tu, què cal fer urgentment per la igualtat de gènere?

Des de Respon.cat ens sumem a la campanya la #IgualtatÉsUrgent8Mque promou l‘Observatori Dona Empresa i Economia de la Cambra de Comerç de Barcelona. En el marc d’aquesta campanya, es proposa

Sense categoria

[Vídeo] Aigües de Barcelona: l’aigua és un servei essencial i clau per a la solució del problema

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives

Sense categoria

[Entrevista] Anna Fornt: aquesta situació ens ha ajudat a identificar valor compartit entre les empreses del grup i a generar oportunitats creuades

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes