Suara cooperativa, nou membre de Respon.cat

Suara cooperativa, nou membre de Respon.cat

  • Suara cooperativa s'ha incorporat com a membre de Respon.cat, iniciativa empresarial que ja acull trenta-quatre empreses d'àmbits i dimensions molt diverses, totes caracteritzades pel compromís en la responsabilitat social.
  • Suara és la cooperativa més gran de Catalunya en el sector d’atenció a les persones, amb una experiència acumulada pels seus socis fundadors de més de 30 anys, un volum de 46.000 persones ateses i més de 3.000 professionals.

Suara cooperativaLa missió de Suara cooperativa està centrada en l’atenció a les persones, cercant respostes per contribuir a millorar la seva qualitat de vida, mitjançant un model cooperatiu basat en una gestió democràtica, propera a les persones i socialment responsable. La reinversió dels excedents societaris i la generació d'ocupació estable són dos dels grans eixos de la seva RSE.

Amb més de 3.000 professionals, donen resposta a les necessitats d’atenció, suport, assistència i educació d’infants i joves; de famílies; de persones que requereixen algun tipus de suport per a ser més autònomes; de persones que volen entrar en el mercat laboral o tenen com a objectiu millorar professionalment; de persones que necessiten suport davant situacions de crisi. Per això, gestionen un ampli ventall de serveis i equipaments: equipaments residencials, equipaments diürns i nocturns, escoles i centres educatius, serveis d’orientació, preventius i de suport, serveis a domicili, entre d’altres.

Suara forma part del grup cooperatiu Clade, que també és membre de Respon.cat. Amb la seva entrada ja són dues les cooperatives presents a la iniciativa, juntament amb Abacus.

Vídeo de presentació

 

Us podria interessar també

Ha començat l’RSE.Pime amb 16 empreses compromeses en la millora de la seva gestió responsable

El passat 18 de setembre va tenir lloc la primera sessió de l’RSE.Pime al Consell de Cambres de Catalunya amb 16 organitzacions catalanes compromeses en la millora de la gestió

El proper 19 d’octubre sessió “Comprendre el sentit de la Responsabilitat Social”

El proper 19 d’octubre tindrà lloc la sessió virtual “Comprendre el sentit de la Responsabilitat Social”. Aquesta sessió té l’objectiu de compartir experiència entre empreses membres per tal capacitar les

[Article] L’humanisme empresarial com a oportunitat, per David Cos

Article de David Cos, vicepresident de Respon.cat i president del Grup Clade, publicat a Viaempresa. Cos afirma que “es fa imprescindible que s’aplani el camí a l’economia social perquè guanyi