Si ets microempresa també pots participar en l’RSE.Pime!

Si ets microempresa també pots participar en l’RSE.Pime!

  • L’edició 2018 del programa RSE.Pime obre la convocatòria, fins al 23 de juliol es poden enviar solicituds de participació.
  • L’RSE.Pime, el programa de referència en Responsabilitat Social per a les pimes i microempreses catalanes, ofereix de nou l’oportunitat d’elaborar un pla d’acció d’RSE en 5 sessions.
  • Podeu sol·licitar de participar en l’RSE.Pime 2018 a través d’aquest formulari.

Respon.cat obre la convocatòria per a l’RSE.Pime 2018, una nova oportunitat per a les pimes catalanes d’elaborar un pla d’acció de Responsabilitat Social en 5 sessions. Es poden presentar les sol·licituds per participar en el programa fins els 23 de juliol emplenant aquest formulari. Es comunicarà les organitzacions seleccionades el 27 de juliol.

Per què participar a l'RSE.Pime?

Si sou una pime o microempresa interessada en la Responsabilitat Social, ara teniu l’oportunitat de prendre part en el programa RSE.Pime.

  • Disposar d’un Pla d’acció elaborat per la pròpia empresa per mitjà d’un procés àgil i pràctic.
  • Començar immediatament a gestionar la pròpia RSE mitjançant un programa adaptat a les característiques de les pimes.
  • Disposar d’un acompanyament expert i la possibilitat de compartir els progressos amb altres directius de pimes, creant sinergies.
  • Participar d’una xarxa de coneixement més enllà del període inicial.
  • Gaudir de visibilitat del compromís i del reconeixement d’haver participat en el programa (logo acreditatiu)

Beneficis de l’RSE

  • Competitivitat empresarial
  • Posicionament i diferenciació de marca
  • Millora del clima laboral i la productivitat
  • Desenvolupament professional i personal
  • Garantir la igualtat d’oportunitats dins l’organització
  • Conciliació de vida personal i laboral
  • Fidelització i motivació de les persones treballadores
  • Atreure i retenir talent
  • Millora de la comunicació interna
  • Fidelització de la clientela
  • Millora de la relació amb l’entorn
  • Millor gestió actius intangibles
  • Contribuir al desenvolupament sostenible

Vegeu la presentació del programa RSE.Pime 2018 

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Respon.cat participarà al MarketPlace 2014

Voluntaris.cat i Respon.cat, determinats a fomentar les bones relacions entre empreses i entitatsEl Born CC acollirà el proper 20 d’octubre el marketplace 2014, un punt de trobada on més de

Últimes notícies

[Entrevista] Clara Rabat: desenvolupem diferents iniciatives amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones amb pèrdua auditiva i sense recursos econòmics

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes

Sense categoria

Caixa d’Enginyers intervé en la comissió per la seva bona gestió

  Caixa d’Enginyers, empresa membre de Respon.cat, intervé en la Comissió d’investigació de la crisi financera del Congrés dels Diputats per la seva bona gestió. Josep Oriol Sala, president de Caixa