Responsables de Comunicació i DIRSE d’empreses membres de Respon.cat aborden reptes compartits

  • Respon.cat ha celebrat les trobades amb responsables de Comunicació i RSE d’emoreses membres de l’assoaciació els passat5 5 i 9 de juny respectivament.
  • En aquestes trobades es volen abordar mesures i canals de comunicació mútua.

 

Les trobades funcionals són sessions de treball puntuals amb persones responsables de les diferents àrees de les empreses membres de l’associació per abordar mesures i canals de col·laboració mútua: comunicació, gestió ambiental, qualitat, direcció de persones, compres, etc.

En aquestes sessions cerquem donar resposta a preguntes com:

  • Com podem ajudar-nos mútuament?
  • Quines accions hauria de fer Respon.cat en aquestes matèries?
  • Com ajudar a posar en valor el que fan les empreses membres?

Respon.cat vol ser una comunitat d’empreses compromeses, en la que les empreses membres puguin compartir espais d’intercanvi i treball conjunt.

Amb aquest objectiu es proposen els Grup de treball. Es tracta d’espais d’intercanvi a nivell tècnic per tal d’enriquir i aportar coneixement compartir en matèria de Responsabilitat Social i totes les implicacions que se’n deriven. Podeu veure els Grups de Treball actius en aquest enllaç o demanar informació a projectes@respon.cat.

Us podria interessar també

[Vídeo] Què aporta a GAES ser membre de Respon.cat?

Micro entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat. GAES mostra el sentit de l’RSE per a la seva organització i què els aporta ser membre de Respon.cat

[Article] La 5a edició de la Setmana dels Horaris ja és una realitat, de Fabián Mohedano

Article de Fabián Mohedano “una nova cultura del temps i uns horaris més saludables a les organitzacions permetrà assolir models més eficients i flexibles i millorar la qualitat de vida de les persones.”

Desenvolupament del capital humà: persones felices, organitzacions productives

Ahir va tenir lloc la reunió del grup de treball del projecte Focus de l’RSE “Desenvolupament del capital humà” Les empreses han de vetllat per a una òptima gestió del