Respon.cat participarà a la primera Jornada d’RSE del sector bellesa #bellezaresponsable organitzada per Beauty Cluster Barcelona i Corresponsables

  • Respon.cat participarà a la primera Jornada Anual de Responsabilitat Social Corporativa en l'àmbit de la Bellesa, organitzada per Beauty Cluster Barcelona i Corresponsables.  
  • La jornada tindrà lloc el el 18 de maig a Barcelona i abordarà l'RSE des del sector de la bellesa. Podrà seguir-se en xarxes socials amb el hashtag #bellezaresponsable

RSC_bellesa La bellesa està en la teva ment és una premissa que convida a reflexionar sobre la importància de l'interior de les persones. Extrapolat al sector empresarial, la bellesa de les companyies pot assolir-se mitjançant una gestió lligada a la Responsabilitat Social i el desenvolupament sostenible.
Per això, el Beauty Cluster Barcelona juntament amb Corresponsables han posat en marxa una Jornada per alçar la veu en el sector i animar les empreses perquè incorporin iniciatives d'RSE i sumin en bellesa.
A la trobada, Corresponsables abordarà les claus per desenvolupar una política d'RSE sostenible. A més, les principals empreses del sector de la bellesa compartiran les seves experiències i bones pràctiques en el desenvolupament d'un negoci responsable i sostenible. Així, coneixerem de primera mà els casos d'RSE de Martiderm, Birchbox i Laboratori-Fundació Dau.
També es durà a terme una taula rodona sobre innovació i futur de l'RSE que comptarà amb Josep Maria Canyelles en representació de Respon.cat, així com la Fundació Bosch i Gimpera, Bellezaysolidaridad.com i Corresponsables.
La trobada tindrà lloc el dimecres 18 de maig a ACCIÓ (Passeig de Gràcia, 129). Consulta el programa complet i inscriu-t'hi¡ (l'assistència és gratuïta i limitada, de manera que cal inscripció prèvia).
Font: Corresponsables

Us podria interessar també

En el dia Internacional del Voluntariat, sabies que…

Amb motiu del Dia Internacional del Voluntariat que se celebra el 5 de desembre Respon.cat vol destacar algunes dades rellevants que posen de manifest que el voluntariat d’empresa està molt present en l’escenari empresarial

[Microvídeo] Gràcies al RACC per fer possible Respon.cat

Gràcies al RACC per fer possible Respon.cat, juntament amb les altres 36 empreses membres que en formen part. Microvídeo a càrrec de Josep Maria Miret, director general del RACC. Dimecres

Convocatòria oberta del programa RSE.Pime 2016 per a 15 pimes que vulguin millorar el seu compromís amb la societat amb un Pla d’acció d’RSE a mida per a cada empresa

RSE.Pime és un programa pràctic d’implantació de l’RSE a les pimes catalanes Les empreses participants disposaran d’un Pla d’acció a mida per mitjà d’un procés de 5 tallers grupals i