Respon.cat a la jornada “Crear valor compartit entre empreses i entitats” a Sant Cugat del Vallès

Jornada Sant Cugat
  • 150 persones participen a la jornada d’empreses i entitats organitzada per Ajuntament de Sant Cugat i Solideo Renovables.
  • La col·laboració de Respon.cat pretén promoure nous models de col·laboració entre entitats i empreses.
  • Les entitats han de canviar la manera com construir aliances amb les empreses, segons Canyelles, coordinador de Respon.cat i expert en RSE.

 

Les persones assistents han compartit projectes culturals i socio-ambientals, i han avaluat els patrocinis. Empreses i entitats han explicat experiències positives de col·laboració a Sant Cugat, iniciatives amb potencial de donar respostes creatives a les necessitats comunitàries.

La jornada ha estat dinamitzada pel coordinador de Respon.cat, Josep Maria Canyelles, com a expert en Responsabilitat Social Empresarial, que ha fet una ponència inspiracional sobre com han d’avançar les relacions i aliances per “Crear valor compartit entre empreses i entitats”. Podeu visualitzar els 15 minuts d’intervenció tot seguit:

Canyelles ha moderat tot seguit una taula amb la participació de representants del món empresarial i social com Solideo; Roche Diagnostics; Catalana Occidente; HP; Centre de Fisioteràpia Sant Cugat; Pati Hoquei Club Sant Cugat; Unió Ciclista Sant Cugat; Orquestra Simfònica Sant Cugat; i Castellers de Sant Cugat.

Jornada Sant Cugat L’acte, presidit per l’alcaldessa, Mireia Ingla i Mas, ha comptat amb la presència de la tinenta d’alcaldia de Promoció Econòmica, Ocupació, Empresa i Comerç, Elena Vila Gómez, i de la tinenta d’alcaldia de Cultura, Esther Madrona. L’alcaldessa ha dit que “fer trobades com aquesta, on entitats tan diferents es troben en un espai en comú per compartir idees i experiències, té un gran valor i potencial”.

Sant Cugat és una ciutat amb un teixit d’entitats, empreses i institucions dinàmiques que ofereixen oportunitats d’enxarxament per a afrontar el gran repte del desenvolupament sostenible. La jornada ha permès conèixer i compartir les experiències d’èxit de col·laboració al nostre territori. Iniciatives amb potencial de donar respostes creatives a les necessitats comunitàries.

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Suara Cooperativa celebra 10 anys de serveis d’atenció a les persones

Suara Cooperativa, empresa membre de Respon.cat, celebra 10 anys de serveis d’atenció a les persones. “La cultura de Suara, fruit de la manera de treballar enfocada en les persones, ha permès

Sense categoria

Respon.cat us desitja Bon Nadal i Feliç 2015

Les empreses membres de Respon.cat us desitgen un Bon Nadal i un Feliç 2015. Respon.cat s’ha posat en marxa durant aquest 2014 que aviat deixarem enrere i ja ha acumulat

Sense categoria

Apunts, creativitat i disseny

Al centre especial de treball Apunts comptem amb un departament de Creativitat i Disseny on desenvolupem diverses campanyes que oferim a empreses, com ara el Dia de la Dona o