Acte de lliurament: 2a edició dels premis MÉS Mataró
- Mataró, reconeguda en els Premis Respon.cat 2022 al Territori Socialment Responsable, celebra la segona edició del Premis MÉS Mataró Empresa Societat a les millors iniciatives empresarials en RS de la ciutat.
- Josep Maria Canyelles, expert en RSE i coordinador de Respon.cat, ha format part del Jurat juntament amb la representació municipal i dels altres representants del Consell Econòmic i Social de Mataró.
Aquest proper dimecres 29 de març tindrà lloc l’acte de lliurament dels Premis MÉS Mataró, en la segona edició. Aquesta jornada esdevindrà una ocasió per reflexionar sobre el futur social i econòmic de la ciutat.
Es comptarà amb la presència de la Sra. Sara Berbel, doctora en Psicologia Social i gerent municipal de l’Ajuntament de Barcelona, que parlarà de “La nova responsabilitat social del segle XXI: reptes i oportunitats”
Tot seguit es farà entrega dels premis MÉS Mataró Empresa Societat a les millors iniciatives empresarials en Responsabilitat Social de la ciutat
Aforament limitat, confirmeu l’assistència a promocioeconomica@ajmataro.cat. Més informació al 93/758 26 78
Us podria interessar també
“La societat s’està polarizant i potser posem el focus en el que ens separa” afirma Canyelles a la Jornada Corresponsables 2023 sobre lideratge
Corresponsables, empresa membre de Respon.cat, ha presentat la 18a edició de l’Anuari Corresponsables 2023 en unes Jornades presencials i en línia sota el lema: ‘Lideratge i innovació, claus a ESG
Us convidem al dinar – col·loqui de 1s executius/ives de les empreses membres de Respon.cat
Com cada any, ens plau convidar-vos a compartir el dinar – col·loqui de 1s executius/ives de les empreses membres de Respon.cat. Enguany ens acompanyarà el Sr. Josep Maria Lloreda Piña, president de KH Lloreda,
Respon.cat se suma a impulsar la iniciativa “Fem-ho V” per reactivar l’economia
Respon.cat se suma a impulsar la iniciativa “Fem-ho V” i fomentar una cadena de col·laboracions i complicitats. Diuen que un gest, per petit que sigui, pot fer trontollar el món.