Acte de lliurament: 2a edició dels premis MÉS Mataró

MES Mataró

  • Mataró, reconeguda en els Premis Respon.cat 2022 al Territori Socialment Responsable, celebra la segona edició del Premis MÉS Mataró Empresa Societat a les millors iniciatives empresarials en RS de la ciutat.
  • Josep Maria Canyelles, expert en RSE i coordinador de Respon.cat, ha format part del Jurat juntament amb la representació municipal i dels altres representants del Consell Econòmic i Social de Mataró.

 

Aquest proper dimecres 29 de març tindrà lloc l’acte de lliurament dels Premis MÉS Mataró, en la segona edició. Aquesta jornada esdevindrà una ocasió per reflexionar sobre el futur social i econòmic de la ciutat.

Sara BerbelEs comptarà amb la presència de la Sra. Sara Berbel, doctora en Psicologia Social i gerent municipal  de l’Ajuntament de Barcelona, que parlarà de “La nova responsabilitat social del segle XXI: reptes i oportunitats”

 

 

Tot seguit es farà entrega dels premis MÉS Mataró Empresa Societat  a les millors iniciatives empresarials en Responsabilitat Social de la ciutat

Aforament limitat, confirmeu l’assistència a promocioeconomica@ajmataro.cat. Més  informació al 93/758 26 78

 

MES Mataró

 

Us podria interessar també

[Vídeo] Un dia a l’EAP Vic CAP El Remei en plena crisi del coronavirus

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives

Un dels primers actes de la nova consellera d’Empresa: l’RSE de les pimes

Àngels Chacon intervindrà dimarts 19 de juny al’acte de cloenda de l’RSE.Pime 2017 i llançament de la nova edició. La consellera farà un reconeixement a les pimes participants i una crida per a la nova

Es reprenen les reunions del grup motor de l’Aliança Catalunya 2030

Aquest divendres 18 de març s’ha reunit el grup motor de l’Aliança Catalunya 2030 per reprendre l’acte de constitució de l’Aliança 2030 del febrer del 2020. Respon.cat forma part del