Plusfresc, nova empresa membre de Respon.cat

plusfresc

  • Plusfresc s’ha incorporat com a nova membre de Respon.cat
  • Respon.cat ja acull seixanta-dues empreses d’àmbits i dimensions molt diverses, totes caracteritzades pel compromís en la responsabilitat social

 

Plusfresc és una empresa familiar lleidatana que va néixer fa 87 anys. Avui té 72 botigues i 1126 treballadors, que mantenen el mateix esperit de servei al client dels fundadors. Igual que als seus inicis, continuen sent una empresa arrelada a la ciutat i amb voluntat de continuar sent capdavantera en el comerç d’alimentació de Lleida. Actualment es dedica al comerç de l'alimentació i aposta pel tracte al client, el producte fresc i les polítiques socials i mediambientals.

Missió

Entusiasmar els clients mitjançant productes de qualitat i un servei personalitzat i professional, ofert en establiments adaptats perquè els clients se sentin com a casa.

Valors
  • Honestedat
  • Humilitat
  • Respecte per les persones
  • Vocació de servei
  • Entusiasme
Compromisos

En el centre de totes les decisions, Plusfesc sempre present tres compromisos. Aquests tres compromisos es portem a l’extrem, i en ells es fonamenta el que és la filosofia d’empresa.

  1. Plusfresc es compromet amb els drets dels clients: Pensen que el client té el dret a ser atès de forma professional, amable i personalitzada. També té dret a no ser enganyat, en el sentit més ampli de la paraula. A les botigues Plusfresc, s'intenten cuidar tots els detalls, per petits que siguin, perquè el client pugui fer la compra en un entorn confortable i perquè la seva experiència de compra sigui recordada com a positiva. Per això són fonamentals l’actitud i el compromís del personal de les botigues.
  2. Plusfresc es compromet amb la qualitat del producte: Donen especial rellevància a la qualitat i l’origen dels productes frescos. La mida reduïda els permet controlar de manera molt propera tota la cadena de subministrament, des de la compra fins al punt de venda. Pel que fa al producte envasat, aposten per oferir una àmplia varietat de productes i marques.
  3. Plusfresc es compromet amb l’entorn: una empresa conscienciada amb el món en què vivim i que vole integrar-se en el seu entorn, ja que en formen part. Per aquest motiu, des dels inicis, s'ha donat molta importància a la Responsabilitat Social, un aspecte que treballen des de diferents vessants. Rafael Pujol, president de l’empresa, ha estat impulsor de moltes accions solidàries o mediambientals abans que se n’anomenés RSE..

 

 

Us podria interessar també

Ha tingut lloc el primer esmorzar empresarial de presentació de Respon.cat

Aquest matí ha tingut lloc el primer esmorzar empresarial amb organitzacions interessades, per a donar a conèixer Respon.cat i captar les seves inquietuds. Està previst que es vagin repetint periòdicament,

La iniciativa per a la Reforma horària promou l’enquesta del CEO sobre Usos del temps i Covid19

Respon.cat va determinar des del projectes Focus de l’RSE a Catalunya la Reforma Horària com un dels compromisos rellevants per a les empreses i organitzacions que operin a Catalunya. L’oficina per

La transversalitat dels ODS en la gestió empresarial

Dimarts 25 setembre 9.30-12.00h Lloc: SUEZ. Ciutat de l’Aigua. Barcelona Pots inscriure’t des d’aquest enllaç Més info