Participa en els VIII Premis Corresponsables a Espanya i Llatinoamèrica

VIII_PREMIOS_CORRESPONSABLES_180x150

  • S'obre la convocatòria dels VIII Premis Corresponsables que amb aquesta edició consoliden el seu marcat caràcter internacional.
  • El termini per a presentar les iniciatives responsables finalitza el 31 de maig del 2017.

Els guardons estan oberts a tot tipus d'organitzacions (grans empreses, pimes, micropimes i autònoms, entitats sense ànim de lucre (grans, mitjanes i petites) i administracions i entitats públiques) de qualsevol país de Llatinoamèrica i Espanya i distingiran les millors iniciatives i bones pràctiques en Responsabilitat Social i Sostenibilitat.

A més de les categories anteriors es convoquen dues categories especials:

  • Premi Corresponsables Ramon Mullerat a la trajectòria personal en la difusió de la Responsabilitat Social i la sostenibilitat, en memòria de qui va ser president del jurat des de l'inici dels premis i una figura d'especial rellevància en la difusió de la Responsabilitat social i la Sostenibilitat.
  • Comunicació Corresponsable, convocada per l'Observatori de la Comunicació Corresponsable (observar) a les campanyes de comunicació més innovadores de tot tipus d'organitzacions.

La participació és gratuïta i només cal completar el qüestionari que pots accedir a través de la pàgina web.

Les bases de la convocatòria estan disponibles en aquest enllaç (en castellà)
Cada organització pot presentar fins a cinc candidatures. El termini de presentació de candidatures acaba el 31 de maig de 2017.

Us podria interessar també

Sense categoria

‘Fer el bé fent el que millor saps fer’, reportatge a la revista Joia

La revista Joia, magazine de salut mental, editada per la Fundació Joia, publica un reportatge on es presenta la iniciativa Respon.cat, junt amb altres que entronquen amb la responsabilitat social.

Sense categoria

VII Jornada Clade sobre cooperació, governança i economia col·laborativa

Presentació Grup Clade, empresa membre de Respon.cat, celebrarà la seva VII Jornada el proper 2 de juliol a l’Auditori de La Pedrera, Passeig de Gràcia, 92 a les 18.30h. En aquesta

Sense categoria

L’adhesió al Manifest per una Economia amb Propòsit

Si la vostra empresa encara no s’ha adherit al Manifest, teniu la possibilitat de fer-ho ara mateix de manera molt senzilla. Què se us demana? Omplir el formulari d’adhesió inicial