Ramon Pastor
- Home
- Organització
- Ramon Pastor

Trajectòria professional: Ramon Pastor
Vicepresident d'HP i director general mundial del negoci d'impressió 3D, amb equips a Barcelona, Vancouver (Canadà), Corvallis i San Diego (EUA). També és el director general del Centre Internacional de HP a Sant Cugat del Vallès.
Va incorporar-se a HP l'any 1992. Des de llavors ha ocupat diferents posicions a Operacions, R+D, Màrqueting i Direcció de Negoci.
Ramon presideix l'IAM 3D Hub, centre europeu d'innovació digital en 3D especialitzat en fabricació additiva. També és patró del Centre Tecnològic Eurecat i de la Fundació Catalunya Cultura.
Enginyer Industrial per la UPC, PDD per l'IESE a Barcelona, i formació en Desenvolupament de Producte i Estratègia per l'INSEAD i el MIT.
Iniciativa empresarial per al desenvolupament de la responsabilitat social a Catalunya
Cercador
LA MEVA COMUNITAT
Propers esdeveniments
- Respon.cat participa en la Jornada “El poder dels negocis amb propòsit” organitzada per la UOC
- Respon.cat convidada en el cafè tertulia per a fundraisers professionals “Aliances, pimes i tercer Sector”
EMPRESES MEMBRES

“Després de la superació de la crisi empresarial, ara toca impulsar la Responsabilitat Social sense excuses”

“Tothom som corresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”

"Una part del pensament trascendent en la gestió empresarial"

“Ara més que mai RESPON per una Responsabilitat Social oberta a tothom”

“La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”

Ser socialment responsable no és una qualitat, és una obligació.


“Una part de l'ADN de l’empresa i un compromís amb la societat”

“La nostra organització ha de ser una part harmoniosa d'un sistema més ampli: un món que podem contribuir a fer millor a través de les persones i el medi ambient”


“Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”


“El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”

"La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."

“Tan de bo la filantropia arribi cada cop més lluny”

“Que el progrés econòmic vagi acompanyat de progrés social i equilibri territorial”

“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”

“Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromís des de dalt fins a baix”

“Ètica i filantropia”

“L'RSC és el nostre ADN”


“La responsabilitat empresarial comença
per la responsabilitat i el compromís
personal amb la societat i
les persones que ens envolten”

“Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”

“Responsabilitat Social permanent,
365 dies l’any”


“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”


“Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”



“Compromís compartit per a la transformació social”

“L’RSE no es limita a l’acció, també és un marc des d’on repensar la societat”


“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”

“Formar, investigar i transferir coneixement per transformar les persones, les organitzacions i la societat cap a la responsabilitat social i la sostenibilitat”

“Hem d’entendre que la societat,
cada cop menys, acceptarà una empresa que
no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”

“Fer bé la feina i fer el bé amb la feina que desenvolupem”

“Ha sido una jornada muy enriquecedora,
de diálogo y cambio de impresiones,
la esencia de la RSC”

“És la manera d'entendre el paper de l'empresa dins la societat, que determina els seus objectius, accions i estratègia”

“La majoria de marques no importen a la gent. No poden continuar basant la competitivitat en eines tradidicionals. Ja no n'hi ha prou de dir el que fan, han de fer el que diuen i convertir l'RSE en un valor competitiu i eix transformador”