N2a Express, green màrqueting

Encarem el nou repte d'aquesta crisi sanitària i econòmica, amb més creativitat, i amb un enfocament més clar dels nostres valors.

Creie que l'economia social, independent de l'activitat de l'empresa, sempre és un valor perfectament assumible per qualsevol empresa.

En el nostre cas, partim d'una activitat empresarial que encara se'ns fa més fàcil. Al ser una empresa de Green Marketing, i posant en valor la sostenibilitat, actuem en les tres branques que el sosté: ambiental, econòmica, i social.

Ens estem reinventant constantment, oferint producte que la societat necessita, i dintre de ser competitius, ens ajustem perquè qualsevol empresa pugui accedir-hi. No és moment d’especular, és moment de compartir.

També hem creat una línea de producte de lloguer, economitzant les accions de màrqueting dels nostres clients, i allargant N2AExpressla vida dels productes, entenem que és una molt bona política per complir parts dels ODS.

Estem potenciant encara més les aliances, tenim molt clar que la competència no és el nostre enemic, si no un company amb qui compartir i sumar esforços i coneixements

Hem de consumir menys i millor. Nosaltres volem ajudar als nostres clients a aconseguir aquest objectiu.

Vegeu vídeo

 

Us podria interessar també

Respon.cat col·labora amb la campanya per la Reforma horària

Respon.cat ha col·laborat des de fa temps amb la iniciativa per la Reforma horària, i ara dues empreses membres, el Grup Sifu i Suara Cooperativa, podran participar en un procés pilot d’acompanyament a empreses,

Responsables de Comunicació i DIRSE d’empreses membres de Respon.cat aborden reptes compartits

Respon.cat ha celebrat les trobades amb responsables de Comunicació i RSE d’emoreses membres de l’assoaciació els passat5 5 i 9 de juny respectivament. En aquestes trobades es volen abordar mesures

Els territoris socialment responsables promouen la cohesió social, generant oportunitats per a les persones més vulnerables

S’ha dut a terme la Càpsula de coneixement en RSE sobre “Territoris socialment responsables i cohesió social”. Tots els actors d’un territori han d’integrar la gestió de la responsabilitat social