N2a Express, green màrqueting

Encarem el nou repte d'aquesta crisi sanitària i econòmica, amb més creativitat, i amb un enfocament més clar dels nostres valors.

Creie que l'economia social, independent de l'activitat de l'empresa, sempre és un valor perfectament assumible per qualsevol empresa.

En el nostre cas, partim d'una activitat empresarial que encara se'ns fa més fàcil. Al ser una empresa de Green Marketing, i posant en valor la sostenibilitat, actuem en les tres branques que el sosté: ambiental, econòmica, i social.

Ens estem reinventant constantment, oferint producte que la societat necessita, i dintre de ser competitius, ens ajustem perquè qualsevol empresa pugui accedir-hi. No és moment d’especular, és moment de compartir.

També hem creat una línea de producte de lloguer, economitzant les accions de màrqueting dels nostres clients, i allargant N2AExpressla vida dels productes, entenem que és una molt bona política per complir parts dels ODS.

Estem potenciant encara més les aliances, tenim molt clar que la competència no és el nostre enemic, si no un company amb qui compartir i sumar esforços i coneixements

Hem de consumir menys i millor. Nosaltres volem ajudar als nostres clients a aconseguir aquest objectiu.

Vegeu vídeo

 

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Donem la benvinguda a vuit noves empreses membres a Respon.cat

En les darreres setmanes s’han incorporat vuit noves empreses com a membres de Respon.cat: 1000friends, Accent Social, Ndavant, Ametller Origen, Obra Social Sant Joan de Déu, Edició de Premsa Periòdica

Sense categoria

Respon.cat se suma a la Setmana dels Horaris i expressa el compromís d’aplicar criteris de reforma horària

El Programa RSE.Pime es veurà afectat en la propera edició per aquests criteris. Ja s’han tingut en compte en els actes que Respon.cat organitza Del 6 al 10 de juny

Novetats

Copersona fa una crida per crear un ‘Model de Relació Empresa-Persona empleada” per avançar cap a la igualtat real

En el marc de relació amb Copersona, des de Respon.cat animem les empreses a respondre a aquesta crida que ha de servir per elaborar un model de Corresponsabilitat social des