N2a Express, green màrqueting

Encarem el nou repte d'aquesta crisi sanitària i econòmica, amb més creativitat, i amb un enfocament més clar dels nostres valors.

Creie que l'economia social, independent de l'activitat de l'empresa, sempre és un valor perfectament assumible per qualsevol empresa.

En el nostre cas, partim d'una activitat empresarial que encara se'ns fa més fàcil. Al ser una empresa de Green Marketing, i posant en valor la sostenibilitat, actuem en les tres branques que el sosté: ambiental, econòmica, i social.

Ens estem reinventant constantment, oferint producte que la societat necessita, i dintre de ser competitius, ens ajustem perquè qualsevol empresa pugui accedir-hi. No és moment d’especular, és moment de compartir.

També hem creat una línea de producte de lloguer, economitzant les accions de màrqueting dels nostres clients, i allargant N2AExpressla vida dels productes, entenem que és una molt bona política per complir parts dels ODS.

Estem potenciant encara més les aliances, tenim molt clar que la competència no és el nostre enemic, si no un company amb qui compartir i sumar esforços i coneixements

Hem de consumir menys i millor. Nosaltres volem ajudar als nostres clients a aconseguir aquest objectiu.

Vegeu vídeo

 

Us podria interessar també

El president de Respon.cat destaca el repte de la igualtat, en l’acte de Corresponsables

Més de 400 assistents han acudit avui 5 de març a la 63 Jornada Corresponsables de presentació del 10è Anuari Corresponsables al CaixaForum de Barcelona. El president de Respon.cat i CEO

[Vídeo] Què aporta a Corresponsables ser membre de Respon.cat?

Micro entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat. Corresponsables mostra el sentit de l’RSE per a la seva organització i què els aporta ser membre de Respon.cat

Jornada “Reporting i verificació externa de la sostenibilitat”

Respon.cat col·labora en la jornada organitzada pel Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya el proper 11 de desembre. La jornada girarà entorn de les diferents formes de reporting, la fiabilitat