Mel Muria i l’Agrària Torelló, participants de l’RSE.Pime 2018, goardonades en els reconeixements CoopCat d’enguany

  • Mel Múria, per la seva contribució a la societat en valors, i l'Agrària de Torelló per seu treball en economia circular i per la promoció dels valors cooperatius, han estat goardonades en els reconeixements CoopCat 2018.
  • Els reconeixements CoopCat, que posen en valor la transformació social de les cooperatives, són atorgats per la Confederació de Cooperatives de Catalunya, membre del Consell Social de Respon.cat.

El passat 14 de desembre es va celebrar la cerimòria de reconeixements CoopCAT 2018 on es van reconèixer 14 cooperatives que destaquen per la seva contribució a la transformació social a través del seu compromís amb el territori, per la intercooperació, per l'emprenedoria i per treballar per una ocupació de qualitat.

Dues d'aquestes organitzacions estan participant en el programa RSE.Pime 2018 i des d'aquí els volem enviar una felicitació molt especial.

Agrària de Torelló (Cooperativa osonenca que agrupa els ramaders de porcí, boví i oví de la comarca. Són 180 socis que treballen conjuntament per trobar solucions a les necessitats derivades de l’activitat de pagès): La cooperativa mereix el reconeixement per potenciar el diàleg, la transparència, la sostenibilitat i l’arrelament territorial. Pel treball desenvolupat en el marc de l’economia circular orientat a la sostenibilitat ambiental i econòmica a través de la innovació.

Mel Múria - Apícola El Perelló (Empesa ubicada al Perelló que treballa la mel des de fa 6 generacions. A banda de la producció i comercialització de la mel, són els promotors del museu apícola i tenen un Centre d’Interpretació Apícola amb l’objectiu de divulgar la cultura i la tradició del món de la mel i les abelles): Se la reconeix per la capacitat de transmissió generacional i acció comunitària al poble del Perelló on ha estès i posat en valor el patrimoni cultural, tant empresarial com col·lectiu, apostant per un producte de gran qualitat comercialitzat, tant en l’àmbit nacional com internacional.

[Més info]

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Memòria d’activitats 2014 de Respon.cat

Respon.cat ha donat a conèixer les activitats que va portar a terme durant el 2014, any d’inici de les activitats Malgrat que Respon.cat es va crear formalment com a associació

Últimes notícies

Com aprofundir en la gestió ambiental amb un programa de col·laboració?

El proper 5 de febrer tindrà lloc la Jornada de Transferència de bones pràctiques d’RSE amb empreses de referència que incorporen la Responsabilitat Social en la gestió estratègica. Les persones

Sense categoria

[Vídeo] Jornada sobre les Relacions entre Empreses i Organitzacions No Lucratives: Reptes de responsabilitat social i desenvolupament del capital humà

 Vídeos sobre  la jornada “Relacions entre Empreses i Organitzacions No Lucratives“, coorganitzada per Respon.cat i l’ASCEF En aquesta Jornada es van abordar els reptes de responsabilitat social i desenvolupament del capital