Marketplace virtual Respon.cat: activem les relacions d’empreses compromeses amb la sostenibilitat

  • · Us convidem a participar al primer Marketplace virtual per a empreses membres de Respon.cat, on també hi estan convidades altres empreses compromeses.
  • · Aquesta serà una gran oportunitat per conèixer-nos millor i generar aliances i relacions comercials.
  • · Volem crear cadenes de col·laboracions i complicitats entre empreses compromeses amb la sostenibilitat i contribuir a què l'economia remunti.

Jornada

L’esdeveniment tindrà dues parts que es faran en dos dies diferents:

Divendres 26 de juny (9 a 10,30) | Obert a tothom
• 9.00 Presentació del projecte.
• 9.15 Xerrada sobre partenariats a càrrec de Xavier López.
• 9.35 Dinàmica participativa
• 10.00 Empreses que poden ajudar altres empreses.
• 10.20 Anem a prendre l'aire?
• 10.30 Final
Dimarts 8 de juliol (9 a 11) | Acte per empreses membres de Respon.cat
• 9.00 Presentació.
• 9.10 Empreses que poden ajudar altres empreses.
• 9.35 Dinàmica participativa.
• 9.45 Taules de contacte i speakcorners. Empreses que poden ajudar altres empreses.
• 10.20 Dinàmica de networking (el rusc).
• 11.00 Final.

Inscripcions Marketplace virtual

Respon.cat organitza la primera edició del Marketplace per a les empreses membres, on també hi convidarà altres empreses compromeses amb l’RSE
Per remuntar l’economia i transmetre energia a les empreses, es crea aquest espai de trobada pensat per generar contactes pràctics i amb una orientació relacional i comercial.

Es tracta de fomentar la interrelació entre empreses membres tant respecte al desenvolupament de l’RSE com en serveis comercials, afavorint una compra socialment responsable o altres tipus de col·laboracions.

En tant que associació empresarial, Respon.cat vol aprofundir en el coneixement mutu entre les empreses membres, generar contactes i afavorir les interaccions entre aquestes

En les circumstàncies actuals, és important que les empreses compromeses amb el desenvolupament sostenible ens puguem donar suport mutu. Per això, a banda de compartir coneixements sobre RSE entre empreses membres, que ja es fa per diferents canals, volem afavorir també l’intercanvi professional, la col·laboració interempresarial en serveis, productes o altres col·laboracions, ja que sovint es desconeix quins serveis presten les empreses membres.

Empreses compromeses
El Marketplace està concebut per a les empreses membres, i també s’hi convidarà altres empreses compromeses amb l’RSE, especialment les participants a l’RSE.Pime o les reconegudes en els Premis Respon.cat. D’aquesta manera es donarà més dimensió i s’afavorirà que puguin entrar a formar part de l’associació. Si una empresa membre té interès a invitar una altra empresa ho pot comunicar a l’organització.

Tota la informació sobre el Marketplace virtual 

Grup de treball
Més enllà de la jornada, s’ha creat un grup de treball, que ha dissenyat l’acte, i que alhora es farà càrrec del repte d’assolir un major increment en les interrelacions per mitjà de diferents iniciatives.

Les empreses que inicialment integren el grup de treball són: CreaRSA, 1000 friends, Vector5, Corresponsables, TSR Territori Socialment Responsable, Obra Social Sant Joan de Déu, N2N I Creixem. El grup liderarà el repte de generar més interrelacions entre membres.

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

#ODS Objectiu 1: Posar fi a la pobresa en totes les seves formes a tot el món

“Posar fi a la pobresa en totes les seves formes a tot el món” és el primer dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) aprovats per Nacions Unides per al

Sense categoria

Tres pimes membres de Respon.cat mostren les bones pràctiques en compromís social al Bizbarcelona

  Respon.cat convida tres pimes membres al bizbarcelona per mostrar les bones pràctiques d’RSE en tres àrees clau vinculades al projecte Focus de l’RSE a Catalunya. El 31 de maig a les 18.00

Sense categoria

Els 10 passos COGITA per a donar suport a l’RSE

A continuació trobareu els “10 passos Cogita per a donar suport a l’RSE”. Es tracta d’un manual d’RSE que recull els resultats i els productes del projecte Cogita en una completa