Llagurt, producte làctic

El Llagurt és la cadena de iogurteries del Territori Català, actualment hi ha aproximadament uns 30 punts de venta i em obtingut 9 premis i reconeixements.
El que us proposem és que convideu a les vostres empleades i empleats a menjar un llagurt, ja sigui al lloc de treball o amb les seves famílies a les nostres botigues. Un petit detall a ells, després de tot l’esforç que han fet durant aquest confinament, pensem que us estaran molt agraïts i augmentarà el sentiment de pertinença a les vostres empreses!
El iogurt de base és ecològic de la Granja la Selvatana de Campllong, i la llet és de la Granja Mas Colomer d’Esponellà. Apostem pels proveïdors locals, per la salut, l’alimentació healthy i esperem que vosaltres recolzeu el nostre comerç local i català.

Vegeu vídeo

About author

Us podria interessar també

newsletter

El Diari ARA recull les històries personals de confinament: explica’ls la teva!

Davant la demanda del Govern de confinament, el diari ARA, empresa membre de Respon.cat,  llança una crida per recollir les històries de confinament de la ciutadania. S’ha habilitat una plataforma

Sense categoria

Article de Josep M. Canyelles a la Vanguardia "RSE: Per a quan la velocitat de creuer?"

Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat, és l’autor de l’article publicat ahir a la Vanguardia en el monogràfic dedicat a l’RSE. El monogràfic mostra alguns models de gestió socialment responsable,

Últimes notícies

Respon.cat i la FCVS signen un conveni de col·laboració per enfortir les relacions d’entitats de voluntariat i empreses

Respon.cat i la Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS) signen un conveni per enfortir les relacions entre les entitats de voluntariat i les empreses. La FCVS incrementarà la seva vinculació