Llagurt, producte làctic

El Llagurt és la cadena de iogurteries del Territori Català, actualment hi ha aproximadament uns 30 punts de venta i em obtingut 9 premis i reconeixements.
El que us proposem és que convideu a les vostres empleades i empleats a menjar un llagurt, ja sigui al lloc de treball o amb les seves famílies a les nostres botigues. Un petit detall a ells, després de tot l’esforç que han fet durant aquest confinament, pensem que us estaran molt agraïts i augmentarà el sentiment de pertinença a les vostres empreses!
El iogurt de base és ecològic de la Granja la Selvatana de Campllong, i la llet és de la Granja Mas Colomer d’Esponellà. Apostem pels proveïdors locals, per la salut, l’alimentació healthy i esperem que vosaltres recolzeu el nostre comerç local i català.

Vegeu vídeo

Us podria interessar també

#ODS Objectiu 9: Construir infraestructures resilients, promoure la industrialització sostenible i fomentar la innovació

“Construir infraestructures resilients, promoure la industrialització sotenible i fomentar la innovació” és el novè dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) aprovats per Nacions Unides per al període 2015-2030 Les inversions en infraestructura

L’abordatge dels dilemes ètics en les organitzacions passa pel diàleg

Suara cooperativa, empresa membre de Respon.cat, acull la cinquena jornada del curs d’RSE de Respon.cat. La sessió es va centrar en els dilemes ètics que es plantegen dins les organitzacions

La Cambra de Barcelona llança una enquesta per conèixer l’impacte del coronavirus sobre les empreses. Participa-hi!

La Cambra de Barcelona llança un enquesta per conèixer l’impacte de la crisi del coronavirus sobre les empreses. En menys d’un minut pots fer la teva aportació . Participa-hi!