L’Ideari de l’RSE de Respon.cat a l’estand de Tarannà del B-Travel

  • Tarannà divulga els valors de l'RSE i el seu compromís en turisme responsable al B-Travel
  • Respon.cat posa els seus materials comunicatius a disposició de les empreses membres

Tarannà Viatges amb Sentit participa aquests dies al B-Travel i, per mostrar el seu compromís amb el turisme responsable i la responsabilitat social en general, exposen en el seu estand un rollup amb l'Ideari Respon.cat de l'RSE.
El B-Travel és la fira que l'any passat va prendre el relleu al Saló Internacional del Turisme a Catalunya de Fira de Barcelona, i enguany reunirà l'oferta de totes les comunitats autònomes i de més de 50 països i regions del món.
De divendres 15 a diumenge 17 d'abril, milers de persones, professionals i públic interessat, passaran pel recinte de Montjuïc per conèixer de primera mà les propostes, i Tarannà és l'empresa més compromesa des de fa anys en RSE i especialitzada en les ofertes de turisme sostenible.
TarannàJosep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat, ha fet una visita a l'espai d'aquesta empresa membre, i a la foto està acompanyat de Ferran Martí, director, i Felisa Palacio, directora de recursos i d'RSE.
Agraïm a Tarannà l'aposta per ajudar a divulgar els valors de la responsabilitat social que estan recollits en aquest Ideari que es va presentar el 14 de desembre passat durant l'acte de lliurament dels Premis Respon.cat 2015. Tarannà, a més, és una de les 16 pimes que ha participat durant el 2015 en el programa RSE.Pime.
Material a disposició de les empreses

Rollup de Respon.cat

Els rollups de Respon.cat, sigui el genèric de l'associació o bé el de l'Ideari, estan a disposició de les empreses membres que en vulguin fer ús per a esdeveniments on participin.
També disposem del corresponent al programa RSE.Pime, que també pot ser utilitzat per a empreses participants en aquest programa.

Rollup del programa RSE.Pime

D'altra banda, properament es disposarà de rollups corresponents al programa Focus de l'RSE a Catalunya i de foment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de Nacions Unides.

Us podria interessar també

[Vídeo] Bones pràctiques en el compromís social de les pimes: Focus RSE

Col·lecció de vídeos d’empreses membres de Respon.cat en què es presenten bones pràctiques en RSE. Lurdes Biosca, responsable Administració B Biosca mostra com treballen des de l’enfocament del Focus de

L’RSE es consolida com a estratègia empresarial clau, amb cinc vectors i quatre grans tendències

En el seminari organitzat per la UOC del 21 de maig, Josep Maria Canyelles i Pastó, coordinador de Respon.cat i expert en RSE, va fer una revisió històrica de l’evolució

Presentació de l’Associació Catalana per al Foment de l’Economia del Bé Comú

  Presentació de l’Associació Catalana per al Foment de l’Economia del Bé Comú  8 de juliol de 2015 a les 19h Auditori de Barcelona Activa. C. Llacuna, 162 -164 Barcelona