L’adhesió al Manifest per una Economia amb Propòsit

L’adhesió al Manifest per una Economia amb Propòsit

Si la vostra empresa encara no s’ha adherit al Manifest, teniu la possibilitat de fer-ho ara mateix de manera molt senzilla. Què se us demana?

  1. Omplir el formulari d’adhesió inicial
  2. Elaborar un propòsit de la vostra empresa i comunicar-nos-el al segon formulari d’adhesió, senzillament aportant l’enllaç a la vostra pàgina web on es detalli.
  3. Que aquest propòsit es correspongui amb uns impactes al llarg dels propers anys, com per exemple des d’ara fins al 2030. Comuniqueu-nos-ho al formulari anterior.

L’adhesió és gratuïta.

Si la vostra empresa ja està adherida al Manifest, recordeu que us heu compromès a elaborar un propòsit i que aquest generi accions portadores d’impacte, des d’ara fins al 2030. Què us demanem?

  1. Que ens envieu a info@empresesambproposit.cat l’enllaç a la part de la vostra pàgina web on es detalla tot aquesta informació: propòsit i els seus impactes.

Per facilitar l’elaboració del propòsit

A més, us informem que disposeu de diferents recursos per facilitar-vos aquesta tasca.

Les diferents organitzacions promotores del Manifest porten a terme diferents activitats, com ara jornades, espais de reflexió i publicacions que us poden ser d’interès. Tenim previst compartir-vos aquests recursos en les pròximes newsletters d’entrevistes.

I, en concret, Respon.cat promou seminaris de curta durada adreçats a persones de nivell directiu perquè les empreses pugueu comprendre a què ens referim quan parlem de propòsit, com elaborar-lo, com gestionar-lo, com liderar l’organització des del propòsit.

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Martiderm, kit de prevenció solidari

La pell es la nostra barrera de protecció natural. MartiDerm proporciona productes adequats per a la cura de la pell. Amb la situació sanitària actual es especialment important la cura

Sense categoria

Donem la benvinguda a tres noves empreses membres a Respon.cat

En les darreres setmanes s’han incorporat tres noves empreses com a membres de Respon.cat: Associació Alba, Creixem i Muralles Salut SLP Respon.cat ja acull setanta-quatre empreses d’àmbits i dimensions molt diverses, totes

Sense categoria

Una vegada més Respon.cat se suma al crit pels drets humans de les dones. I tu, t’hi sumes?

Des de Respon.cat volem posar el nostre granet de sorra per recuperar la llibertat i la dignitat de les dones afganeses, iranianes i de totes les dones que estan patint vexacions,