La gestió de la diversitat d’origen en les empreses element clau per a la integració de persones nouvingudes

27 de novembre de 2018. Entrega dels premis Respon.cat 2018 a l’auditori de la Mdercè de Girona.
Fotografia: Toni Vilches Fotografia

  • El proper 5 de febrer tindrà lloc la Jornada de Transferència de bones pràctiques d’RSE amb empreses de referència que incorporen la Responsabilitat Social en la gestió estratègica.
  • Les persones assistents podran participar en el taller debat on tindran l’oportunitat de conèixer a fons com es gestiona la diversitat d’origen amb Grup Andilana.
  • Dia i hora: 5 de febrer, 9.30 a 12.00h
  • Lloc: ESCI-UPF (Passeig Pujades, 1, Barcelona)

Grup Andilana ha rebut el Reconeixement Respon.cat a les bones pràctiques en la gestió de la diversitat d’origen per tractar-se d’una empresa amb una gran proporció de persones d’origen immigrant en plantilla, i amb bones pràctiques destacables per afavorir la seva inclusió i desenvolupament.

Andilana explicarà com com gestionen la diversitat d’origen i respondrà els dubtes que es plantegin.

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Conferència “El Pacte Mundial i el desenvolupament sostenible” a càrrec d’Àngel Pes

El proper 11 de novembre a les 19.00 h, ESCI-UPF International Business, en el seu compromís amb la Responsabilitat Social Corporativa, es complau a convidar-vos a la conferència: “El Pacte

Sense categoria

Hem presentat Respon.cat al conseller de Territori i Sostenibilitat Santi Vila

El conseller Santi Vila ha acollit amb bon entusiasme la posada en marxa d’aquesta iniciativa empresarial i considera que obre possibilitats de col·laboració per a promoure el compromís ambiental de

Sense categoria

Seminari sobre Innovació i RSE

El proper dimarts 9 de setembre tindrà lloc el seminari sobre Innovació en RSE. Aquesta activitat està destinada a les empreses membres de Respon.cat, i suposa l’inici de la programació