[Jornada] La transversalitat dels ODS en la gestió empresarial

[Jornada] La transversalitat dels ODS en la gestió empresarial

  • Respon.cat i DIRSE organitzen, en col·laboració amb SUEZ,  la jornada "La transversalitat dels ODS en la gestió empresarial"
  • Respon.cat pretén obrir vies de relació amb les diferents funcions dins de les empreses per establir sinergies tenint en compte les diverses àrees funcionals que tenen relació amb l’RSE.
  • La jornada tindrà lloc a SUEZ (Ciutat de l'Aigua. Passeig d ela Zona Franca 48. Ed D38), el proper 25 de setembre a les 9.30 h

Aquesta col·laboració amb DIRSE és un pas més de cara a establir un marc més ampli per a fer possible que trobem un bon encaix per a fer un millor servei a les empreses membres de Respon.cat i a les persones sòcies de DIRSE. Aquesta mateixa línia de col·laboració també s’està treballant amb altres organismes de foment de l’RSE per tal de posar la voluntat de fer un millor servei als respectius membres i promoure de manera més efectiva l’RSE

La Jornada "La transversalitat dels ODS en la gestió empresarial" vol mostrar el paper de les empreses en l'agenda de Desenvolupamnet Sostenible com a elements clau per la seva capacitat de contribuir al desenvolupament dels entorns on operen, així com de traslladar saber fer a altres actors i territoris.

També es comptarà amb experiències de grans empreses i de pimes que estan integrant els ODS en la seva gestió empresarial. Durant la darrera part de la jornada es proposa un espai de treball i reflexió on amb la participació del públic es debatrà sobre els reptes en la integració transversal dels ODS en la gestió empresarial.

PROGRAMA

LLOC: SUEZ. Ciutat de l’Aigua (Passeig de la Zona Franca, 48 Edifici D38, 08038 Barcelona)

09:15 -09:30  Recepció assistents

09:30 -09:40  Benvinguda
Dulcinea Meijide, Delegada DIRSE Catalunya
Representant Junta Directiva Respon.cat

09:40 -09:55   El paper de les empreses en l’Agenda del Desenvolupament Sostenible
Arnau Queralt, Director del Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible 

09:55 -10:20  La integració dels ODS en la gestió empresarial: experiències de la gran empresa i de la pime
Josep Maria Canyelles, Respon.cat
Liliana Arroyo, Institut d’Innovació Social (ESADE)
Felisa Palacio, Tarannà Viatges amb Sentit

10:20-10:50  Reptes en la integració transversal dels ODS en la gestió empresarial
Espai de treball i reflexió compartida entre els assistents en grups de treball.
10:50 -11:00  Conclusions i tancament de la jornada          
Dulcinea Meijide, directora de Desenvolupament sostenible de Suez i delegada a Catalunya de DIRSE
Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat

Programa en pdf

Informació bàsica

  • Data: 25 de setembre de 9.30 a 11.00 h
  • Lloc: Barcelona. SUEZ. Ciutat de l’Aigua (Passeig de la Zona Franca, 48 Edifici D38, 08038 Barcelona)
  • Cal inscriure’s en el següent formulari.

About author

Us podria interessar també

Novetats

Maravillas Rojo rebrà el Reconeixement personal per la seva contribució en transformar el model d’empresa en la 7a edició dels Premis Respon.cat

  Maravillas Rojo és una referent a l’hora de liderar projectes que tenen un impacte real en el món empresarial i, en conseqüència, en les ciutats i en la ciudadania.

Últimes notícies

Vols saber com gestiona la seva Responsabilitat Social una organització modèlica en aquesta matèria?

El proper 2 de març tindrà lloc la Jornada de Transferència de bones pràctiques d’RSE amb empreses de referència que incorporen la Responsabilitat Social en la gestió estratègica. Les persones assistents podran participar en

Sense categoria

[VÍDEO] Vuit empreses conviden el teixit empresarial a assumir els Focus de l’RSE a Catalunya. Vegeu les microintervencions!

Durant l’acte de cloenda de l’RSE.Pime 2015 es va presentar el Projecte Focus de l’RSE a Catalunya, l’agenda local de la responsabilitat social. Vuit organitzac¡ons van fer una breu exposició d’un minut sobre