Jornada de transferència de bones pràctiques. Després dels Premis, passem a la rerebotiga
- El proper 31 de març us proposem una jornada per conéixer la sala de màquines de la gestió de la responsabilitat social amb empreses referents en aquest àmbit.
- Les guanyadores dels Premis Respon.cat 2021 comparteixen reptes, dubtes, èxits i oportunitats en el camí de la gestió responsable.
Com conciliar la sostenibilitat econòmica amb la gestió de l’RSE?
Aquesta és una de les grans preguntes que sorgeixen quan es parla de responsabilitat social. A la Jornada de transferència de bones pràctiques de les guanyadores dels Premis Respon.cat 2021 trencarem tòpics i mostrarem, amb experiències reals, que l’RSE és un avantatge competitiu que enforteix les organitzacions i genera oportunitats de negoci.
A la sessió plenària del matí comptarem amb una ponència inspiradora. A partir de les 10hoo fins a les 5.00h de la tarda se succeiran els tallers cada hora en punt sobre diferents aspectes clau de la responsabilitat social.
PROGRAMA DE LA JORNADA
9.15h Benvinguda i presentació de la Jornada
– Mercè Mullor, presidenta de Respon.cat i consellera delegada de Mullor Services
9.20h Ponència inspiradora
9.35h – 9.55h Presentació de bones pràctiques desenvolupades per les organitzacions premiades
Modera: Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat
- Anna Nicolau, codirectora de l’Area de Desenvolupament de serveis de Suara.
- Jordi Casajoana, fundador d’Omplim
- Mònica Rubio, responsable de projectes d’Acció Social d’Aigües de Barcelona
- Sergi Ariño i Monte, responsable de persones d’Indústries Tapla
- Josep M. Ardanuy Tarrat, gerent del Consell Comarcal del Pallars Jusssà
09.55h Cloenda. Donem pas als tallers
SEGONA PART: Tallers Bones Pràctiques RSE dinamitzats per les empreses guanyadores dels Premis Respon.cat 2021
– 10.00-11.00h SUARA | Tallers sobre Bones Pràctiques en RSE per a empreses grans
– 11.00-12.00h AIGÜES DE BARCELONA | Tallers sobre Bones Pràctiques en programa de voluntariat
– 12.00-13.00h PALLARS JUSSÀ | Taller sobre Bones Pràctiques en Territori Socialment Responsable
– 15.00-16.00h OMPLIM | Taller sobre Bones Pràctiques en programa ambiental de col·laboració
– 16.00-17.00h INDÚSTRIES TAPLA | Tallers sobre Bones Pràctiques en Reforma horària
– 17.00-18.00h MERCABARNA | Taller sobre Bones Pràctiques en RSE per a pimes
Us podria interessar també
Oberta la convocatòria dels XI Premis Corresponsables
Corresponsables, empresa membre de Respon.cat, presenta la XI edició dels Premis Corresponsables. Els premis inclouen una categoria especial dedicada a les empreses que han tingut pràctiques responsables davant la crisi
Josep Santacreu rebrà el Reconeixement personal per la seva trajectòria en RSE en la cinquena edició dels Premis Respon.cat
Judit Mascó lliurarà el Reconeixement per la seva trajectòria en RSE al Dr. Santacreu en la 5 edició dels Premis de l’RSE de Catalunya el proper dimecres 13 de gener.
[Vídeo] Les empreses del Grup Clade afronten la crisi de la COVID-19 amb mesures especials
Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives