Joan Piñol parla sobre RSE al postgrau d’Habilitats directives de l’Euncet

Joan Piñol parla sobre RSE al postgrau d’Habilitats directives de l’Euncet

2015-06-12_Joan_Piñol_EUNCET_Respon.catJoan Piñol, director general de Psikered, va fer una presentació de Respon.cat, associació empresarial de la qual és secretari, en el marc del Postgrau d'Habilitats Directives de l'EUNCET, escola universitària ubicada a Terrassa i concertada amb la UPC.

Piñol, llicenciat en Psicologia i PDG per IESE, va parlar de la seva experiència en la Responsabilitat Social davant de quaranta directius i directives de diverses companyies. La intervenció va portar per títol "La Responsabilitat Social com a oportunitat empresarial per a desenvolupar organitzacions excel·lents", i va destacar les virtuts de l'RSE com a model de gestió empresarial alhora que va presentar la iniciativa Respon.cat, i va mostrar algunes de les iniciatives que es porten a terme com ara el reconeixement de 20 pimes per les seves bones pràctiques d'RSE.

2015-06-12_Joan_Piñol_EUNCET_Respon.cat_aula

El Postgrau d'Habilitats Directives, dirigit per Carles Mendieta, té la titulació de l'EUNCET i de l'UPC, amb 150 hores lectives, i s'adreça a professionals en actiu i amb experiència, interessats en millorar les seves habilitats directives mitjançant l'aprenentatge de tècniques de lideratge, comunicació, direcció d'equips i gestió del conflicte, entre d'altres.

2015-06-12_Joan_Piñol_EUNCET_Respon._rètolJoan Piñol va iniciar la seva trajectòria professional fa més de 25 anys en el sector de serveis a les persones passant des d’un vessant de direcció comercial i màrqueting a la direcció General. Ha treballat també en l’àmbit de la consultoria de RH i formació. Des de fa 4 anys és el director general de la Xarxa Assistencial de Psicòlegs Psikered. Podeu veure el seu perfil com a membre de la Junta directiva de Respon.cat.

Us podria interessar també

[Article] L’humanisme empresarial com a oportunitat, per David Cos

Article de David Cos, vicepresident de Respon.cat i president del Grup Clade, publicat a Viaempresa. Cos afirma que “es fa imprescindible que s’aplani el camí a l’economia social perquè guanyi

Calidad Pascual es compromet a reduir un 20% les seves emissions de CO2 el 2020

L’empresa membre de Respon.cat, Calidad Pascual, es compromet a reduir un 20% les seves emissions de CO2 el 2020. La companyia d’alimentació també es proposa consumir un 20% menys d’aigua

Empreses membres de Respon.cat al monogràfic de la Vanguardia sobre la Responsabilitat Social Empresarial

Ahir La Vanguardia va publicar un monogràfic dedicat a l’RSE on es mostren models de negoci socialment responsable entre els quals hi ha Cafès Novell, KH Lloreda i DKV Assegurances, empreses membres de Respon.cat. En el monogràfic