Fòrum directiu: Reforma horària
Us podria interessar també
“La voluntat de les empreses compromeses de voler fer un món millor ha evolucionat cap al propòsit empresarial” a la sessió de la formació en RSE amb Sílvia Agulló
Sílvia Agulló Gimeno, directora de Negoci Responsable i Reputació de DKV Assegurances, ha abordat el propòsit empresarial des del coneixement pràctic en la sessió de formació d’RSE de Respon.cat. El
Suara coop, atenció domiciliària
Els serveis d’atenció domiciliària de Suara Cooperativa ofereixen ajuda i acompanyament personalitzat a persones en situació de dependència, perquè puguin seguir vivint a casa amb total autonomia i seguretat: aixecar-se
Presentació dels casos de bones pràctiques
Text de la presentació de Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat, a la publicació Bones Pràctiques de Responsabilitat Social Aquesta publicació pretén reconèixer el paper actiu i compromès que porten