El Premi Nobel M. Yunus visita Apunts, empresa membre de Respon.cat

  • El Premi Nobel de la Pau 2006 es va interessar per projectes d’economia social i sense afany de lucre de Catalunya
  • M.Yunus va valorar les capacitats de les persones amb trastorns de salut mental i per la capacitat d’Apunts per generar un negoci sostenible

Apunts_yunus1
Ahir Apunts va rebre la visita del Premi Nobel de la Pau 2006, M. Yunus, per tancar així la seva visita a la ciutat de Barcelona dins del programa Barcelona Social Business City, interessant-se per projectes d’economia social sòlids i sense afany de lucre de Catalunya.
El professor M. Yunus va visitar les seus d’Apunts al carrer Consell de Cent on va quedar sorprès per les capacitats que mostraven les persones amb trastorns de salut mental i també la capacitat d’Apunts per generar un negoci sostenible, amb la creació alhora de nous llocs de treball i el constant creixement d’aquesta empresa social, sota la filosofia del nonprofit.
Apunts_yunus2Durant la visita va poder veure de primera mà totes les línies de negoci d’Apunts: impressió, gran format, missatgeria, marxandatge, post-impressió i disseny, i es va interessar per l’itinerari que fan les persones professionals amb trastorns de salut mental a Apunts i la Fundació Joia.
El director gerent d’Apunts i els codirectors de Fundació Joia el va acompanyar durant tota la visita on va poder parlar amb diferents persones professionals i va comprovar de primera mà l’aposta d’Apunts per un dels principals objectius que el Centre Yunus considera imprescindible per moure el món: pobresa 0, atur 0 i emissions 0.
Apunts_yunus3La visita del professor M. Yunus, que va servir per compartir experiències i coneixements, s’emmarca dins de la candidatura de Barcelona a la Social Business City, un projecte del qual Apunts és promotor conjuntament amb la Fundació FCBarcelona, Fundació Gentis, Intermedia, Fundació Formació i Treball, Diplocat, Obra Social La Caixa, Tandem Social, l’Ajuntament de Barcelona i RDComunicació.
Font: Apunts

Us podria interessar també

Creixem, servei de call center

Creixem som un centre de trucades o Call Center, el nostre objectiu és ajudar a créixer aquelles entitats o empreses que ens sentim identificats en valors o propòsits. Fem campanyes

La iniciativa per a la Reforma horària promou l’enquesta del CEO sobre Usos del temps i Covid19

Respon.cat va determinar des del projectes Focus de l’RSE a Catalunya la Reforma Horària com un dels compromisos rellevants per a les empreses i organitzacions que operin a Catalunya. L’oficina per

Valoració molt satisfactòria del Taller de millora d’habilitats de portaveus

Respon.cat ha organitzat una sessió destinada a millorar les habilitats de portaveus amb l’expert en comunicació Joan Francesc Cànovas, a l’espai de la Fundació Joia i Apunts La sessió ha estat en