En aquests darrers dos mesos del 2025 hem donat la benvinguda a quatre noves empreses membres de Respon.cat: Associació Siena, Gemma Bruna Comunicació, Grup Cooperatiu TEB i Reportia.

Associació Siena

Associació Siena logo webSIENA és l’acrònim de Serveis Integrals per a l’Envelliment Actiu, una entitat formada per professionals de diferents disciplines (sociologia, dret, periodisme, geografia, i gerontologia entre altres) que comparteixen la mateixa visió de l’envelliment i que aposten pel treball col·laboratiu i en xarxa.

Els serveis i activitats que ofereix SIENA tenen l’avantatge d’estar dissenyats específicament per a una major capacitació mental, física i social de les persones grans, complint les recomanacions de l’OMS i de la gran majoria d’experts en envelliment. Elaboren projectes a mesura per a cada client.

[su_button url=»https://sienacoop.org/» target=»blank» background=»#ed8c04″ size=»5″ center=»yes» icon=»icon: link» bold=»yes»]sienacoop.org[/su_button]

Gemma Bruna Comunicació

Gemma Bruna Comunicació logo webEscolten la realitat de cada client, l’acompanyen per comprendre i adaptar-se a les seves necessitats i ofereixen idees de comunicació al detall.

Treballen per a empreses, organitzacions, entitats, institucions i professionals que vulguin millorar la seva comunicació i imatge, oferint solucions personalitzades, dirigides a cada client, on l’adaptació, la qualitat, el coneixement, la proximitat i la comunicació a la mida són el segell de la seva relació.

Compten amb una àmplia xarxa d’especialistes gràfics i de disseny, fotografia i producció audiovisual, il·lustració, traducció lingüística, gestió cultural i desenvolupadors tecnològics per tal de donar una resposta integral als requeriments de cada client.

[su_button url=»https://www.gemmabrunacomunicacio.com/» target=»blank» background=»#ed8c04″ size=»5″ center=»yes» icon=»icon: link» bold=»yes»]gemmabrunacomunicacio.com[/su_button]

Grup Cooperatiu TEB

Logo TEBEl Grup Cooperatiu TEB és una entitat sense ànim de lucre, amb 60 anys d’història, compromesa amb les persones amb discapacitat intel·lectual i altres col·lectius en risc d’exclusió social.

Acompanyen més de 1.300 persones i les seves famílies amb serveis personalitzats a les seves necessitats. Els seus àmbits d’actuació són l’ocupació, l’habitatge, els serveis d’atenció diürna, el lleure i l’esport, la participació comunitària i la sensibilització. Generar oportunitats perquè les persones puguin desenvolupar projectes de vida amb la màxima autonomia i participació activa, forma part de la seva missió.

Per al TEB, la Responsabilitat Social és una manera de ser i de treballar que posa les persones i el seu impacte positiu al centre de l’activitat econòmica. Creuen que les empreses tenen un paper clau en la transformació social i que la inclusió és una font de valor, innovació i cohesió. Impulsen aliances amb organitzacions compromeses per construir entorns laborals més diversos i equitatius, i promouen iniciatives que generen oportunitats reals. Parlen d’un compromís actiu amb la igualtat d’oportunitats, la sostenibilitat i la justícia social.

[su_button url=»https://teb.org/» target=»blank» background=»#ed8c04″ size=»5″ center=»yes» icon=»icon: link» bold=»yes»]teb.org[/su_button]

Reportia

A Reportia, ofereixen solucions estratègiques per guiar-te a través de l’important repte d’aconseguir una transformació sostenible per al teu negoci. En un món en constant canvi i incertesa, és essencial que les organitzacions adaptin el seu full de ruta cap a la sostenibilitat per seguir sent competitives i rellevants. La seva missió és contribuir activament a millorar el rendiment social, econòmic i ambiental de la vostra organització, amb l’objectiu d’assegurar la creació de valor i millorar la vostra competitivitat.

Són un equip de professionals apassionats per la sostenibilitat, amb una àmplia experiència en RSC dins de les empreses multinacionals. La seva xarxa de contactes i la relació al llarg dels anys amb diferents grups d’interès, són el valor afegit que els permet tenir una visió més global i responsable del món empresarial.

[su_button url=»https://reportia.es/ca/» target=»blank» background=»#ed8c04″ size=»5″ center=»yes» icon=»icon: link» bold=»yes»]reportia.es/ca[/su_button]

Inicieu sessió amb el vostre usuari i contrasenya

Heu oblidat les vostres dades?

×