És una empresa de professionals sanitaris integrada en el sistema Públic de Salut per donar serveis d’Atenció Primària a la Població de Centelles, Pellenya i Sant Martí. Oferint una atenció sanitària, social i domiciliaria de qualitat, per aconseguir la confiança dels nostres pacients, que és regeix per un codi ètic basat en:
- El professional vetlla en primer lloc pel benestar de la seva població procurant al mateix temps fer el bé i ser just amb la resta de la societat. Per complir això el professional comptarà amb l’autonomia i la llibertat necessàries.
- Exigència: Intentem assolir un nivell alt d’exigència en totes les activitats per tal de que es desenvolupin correcta i adequadament.
- Col·laboració amb altres organitzacions amb les que compartim valors i objectius.
- Flexibilitat.
- Sinceritat.
- Respecte.
- Comunicació.
- Motivació (reconeixement professional i personal).
- Capacitat.
- Disponibilitat: Saber establir límits personals, familiars, professionals i de grup
És una empresa que té per missió proporcionar a la població una atenció primària de salut, centrada en les persones, eficient i oberta a la comunitat, compromesos amb la millora contínua, en coordinació amb la resta d’agents sanitaris i socials del nostre àmbit d’influència.
I és regeix pel següents valors:
- Compromís ètic
- Vocació d’excel·lència
- Orientació a la millora i la innovació
- Respecte i lleialtat amb l'empresa, companys i ciutadans
- Participativa, dialogant i transparent
- Eficient en la gestió
La missió de l’EAP Poble Sec S.L.P. és oferir als nostres usuaris la millor atenció sanitària possible, amb el màxim respecte per a ells i els seus acompanyants, en un marc ètic i de compromís amb la societat, tenint cura de les persones que treballen a l’organització, i que tot això, permeti la sostenibilitat del sistema públic de salut.
Aquesta missió requereix valors com:
- Tracte humà i personalitzat: la capacitat de servei de les persones que treballen en l’àmbit de la salut pública, amb la finalitat d’oferir una assistència de qualitat i personalitzada, ha de basar-se en principis morals com la humanitat, el respecte, la solidaritat, l’equitat i la tolerància.
- Cohesió de grup, en referència als nexes o lligams de les persones de l’organització i al desig de mantenir-se en aquesta.
- Versatilitat, entesa com la capacitat de les persones de l’equip, d’adaptar-se de forma ràpida i fàcil a diferents funcions.
- Flexibilitat i autoexigència: la capacitat d’adaptar-se als canvis que es produeixen tant al sector sanitari com a la societat, en un context d’atenció cada cop més integral, coordinat i pròxim al ciutadà, on l’atenció primària juga un paper primordial.
- Competència: la formació continuada biopsicosocial com a base del coneixement professional, demostra la maduresa dels professionals del sistema sanitari de Catalunya, i és clau per gaudir d’un sistema segur, de qualitat i eficient.
- Passió: l’emoció intensa, l’entusiasme i el desig, en els professionals de la salut, per una activitat vocacional, que la societat considera fonamental.
Són proveïdors de l’Atenció Primària per al Sistema Públic de Salut. Aquest model es basa en una
societat de professionals de la salut, integrats per metges, infermers i odontòlegs, que constitueixen una
empresa. Mitjançant un concurs públic gestionen una ABS (Àrea Bàsica de Salut).
El model EBA (Entitat de Base Associativa) facilita la implementació i assoliment dels objectius del Pla
de Salut, que són la millora del nivell de salut i qualitat de vida, l’equitat, l’eficiència i la qualitat dels
serveis sanitaris.
Treballen per contribuir en millora de la salut de la població mitjançant una gestió eficient dels
recursos.
EBA Vallcarca
El respecte, la professionalitat i la innovació són els valors que guien la tasca d’EBA Vallcarca. Aquest compromís es materialitza en les accions que es duen a terme en el dia a dia i que es planifiquen d’acord amb els 10 principis de responsabilitat social empresarial de la xarxa de Nacions Unides Pacto Mundial.
Com a resultat d’aquesta filosofia de treball, organitzen la responsabilitat social corporativa en 4 àrees:
- Salud i relació amb els pacients
- Impacte mediambiental
- Gestió equip humà
- Sostenibilitat Global
La Fundación Salud y Persona, té com a finalitat d'interès el manteniment i la millora de la salut integral de les persones grans que es trobin en situació de precarietat, soledat o en risc d'exclusió social, així com recolzar entitats sense afany de lucre que desenvolupen accions de suport a les persones grans
Valores que estaran presents en cada una de les acciones i guiaran les relaciones que es mantingui amb tots els grups d'interès:
- Honestedat
- Compromís
- Generositat
- Solidaritat
Mismaeficacia
Mismaeficacia és un centre especial de treball que va més enllà de l’estricte compliment de les Normatives i Lleis que regulen l’activitat empresarial en l’àmbit social, mediambiental i respecte als drets humans.
En aquest sentit incorpora en la gestió de la seva activitat criteris de responsabilitat social empresarial, generant activitat econòmica social.
Vallplasa Atenció Primària SLP
Són proveïdors de l’Atenció Primària per al Sistema Públic de Salut. Aquest model es basa en una
societat de professionals de la salut, integrats per metges, infermers i odontòlegs, que constitueixen una
empresa. Mitjançant
un concurs públic gestionen una ABS (Àrea Bàsica de Salut).
El model EBA (Entitat de Base Associativa) facilita la implementació i assoliment dels objectius del Pla
de Salut, que só
n la millora del nivell de salut i qualitat de vida, l’equitat, l’eficiència i la qualitat dels
serveis sanitaris.
Treballen per contribuir en millora de la salut de la població mitjançant una gestió eficient dels
recursos.