Com participar al Programa RSE.Pime

Com participar al Programa RSE.Pime

LogoRSE.PimeSi sou una pime interessada en la Responsabilitat Social, ara teniu l’oportunitat de prendre part en el programa RSE.Pime.
Per a participar-hi, cal comunicar l'interès (formulari) i una comissió tècnica integrada per Respon.cat, el Consell de Cambres de Comerç i la Generalitat de Catalunya seleccionaran les empreses 15 participants.

  • Els destinataris són les pimes, amb el focus posat en les empreses petites (entre 10 i 49). S’escolliran 15 empreses participants.
  • Empreses amb sensibilitat en temes ambientals, socials, laborals, bon govern… que no han fet el pas a estructurar la gestió de la Responsabilitat Social i que estiguin interessades a iniciar un procés en aquest sentit.
  • Per cada empresa hi participarà una persona, sempre de nivell directiu, especialment el màxim directiu. Altres persones de l’empresa podran participar en les accions complementàries (càpsules de coneixement).
  • Se n’espera un alt nivell de compromís per a seguir el programa i finalitzar-lo amb èxit. 

Criteris de selecció
Organitzacions amb les següents condicions:

  • Pimes o microempreses amb la seu social a Catalunya (0 a 250 treballadors)
  • Amb compromís de participació aprovat per la direcció
  • Amb garanties d’interlocució amb la direcció de l’empresa

Criteris de priorització

  • Pimes petites (10 a 49 treballadors)
  • Sensibilitat i compromís
  • Existència de bones pràctiques prèvies
  • Cultura organitzativa i de gestió desenvolupades
  • Es valorarà la diversitat sectorial i territorial, i de dimensió

Us podria interessar també

Sense categoria

Cafès Novell, empresa de l’any a la Nit de l’Empresa al Penedès Garraf

Divendres passat va tenir lloc la 25a edició de La Nit de l’Empresa organitzada per l’associació d’empresaris del Penedès Garraf, on es van proclamar els Premis ADEPG 2016. El Gran

Sense categoria

Donem la benvinguda a les quatre noves empreses membres de Respon.cat

En les darreres setmanes s’han incorporat quatre noves empreses com a membres de Respon.cat: Fundació Privada Ilersis, Àltima Serveis Funeraris, CreaRSA Responsabilitat Social Audiovisual i TERSA Respon.cat ja acull seixanta-set empreses d’àmbits i

Últimes notícies

Forética ha presentat el projecte “JOBS 2030 – Futur del Treball”

Respon.cat col·labora amb Forética en el projecte “JOBS 2030 – Futur del Treball” que va ser presentat dimecres passat en l’acte “Diversitat i inclusió en el futur del treball“. En