Calidad Pascual intensifica la seva gestió ètica, responsable i excel·lent

CalidadPascual

    • Calidad Pascual, empresa membre de Respon.cat, intensifica la seva gestió ètica, responsable i excel·lent per fomentar la creació de valor amb els grups d'interès
    • Calidad Pascual es posa com a objectiu crèixer de manera sostenible gestionant els seus impactes: reptes laborals, ambientals, socials i econòmics

 
El gran repte de la companyia per als propers 4 anys és harmonitzar els seus objectius de negoci amb les expectatives dels seus grups d'interès, a través del seu nou Pla Director de Creació de Valor Compartit 2020.
Per Tomás Pascual, president de Calidad Pascual, ja no n'hi ha prou amb ocupar-se de compte de resultats. Consumidors, clients, proveïdors, ciutadans i accionistes et van a exigir diàleg, respecte i responsabilitat empresarial.
Calidad Pascual busca la consolidació com a líder en les seves marques estratègiques, així com convertir-se en referent nacional en alimentació saludable, innovació disruptiva, transformació digital i gestió industrial.
L'Informe de la creació de valor 2015 recull en xifres el compromís diari dela empresa amb la innovació i la qualitat. Però el principal èxit de Calidad Pascual al llarg de l' any passat no han estat aquestes xifres, tal com assenyala el seu president Tomás Pascual: "Cada dia assignem més importància al comportament ètic i la gestió responsable dels impactes que la nostra activitat genera. Ja no n'hi ha prou amb ocupar- sol del compte de resultats i de l'eficàcia productiva ; perquè abans d'això teus consumidors, clients, empleats, proveïdors, ciutadans i accionistes tambiénte exigiran diàleg, respecte ambiental i responsabilitat empresarial
Aquest repte marcat per Calidad Pacual el 2015 es vehicula a través d'una Gestió ètica, responsable i excel·lent que respon al model d'empresa basat en:

  • Política de Responsabilitat Corporativa i Bon Govern
  • Sistema de Gestió d'Acompliment de Pascual
  • Codi de Conducta
  • Política de relació amb Grups d'Interès i Gestió de Valor Compartit
  • Política d'excel·lència
  • Gestió integral dels impactes: els grans reptes de Calidad Pascual

Vídeo sobre la cadena de proveïment i la creació de valor de Calidad Pascual

 
Accés a la notícia sencera 
Font: www.calidadpascual.com

Us podria interessar també

Vídeos de les organitzacions guanyadores dels Premis Respon.cat 2017

Podeu visualitzar els vídeos de les empreses guanyadores dels Premis Respon.cat 2017 Els vídeos s’han presentat en l’Acte de lliurament de Premis Respon.cat 2017 en què s’han fet públiques les organitzacions guanyadores

Càpsula formativa RSE: Mostrar els resultats d’RSE i el valor creat a la societat

Respon.cat organitza un seguit de càpsules de formació de curta durada (2 h) sobre continguts molt específics de Responsabilitat Social. Aquestes càpsules, de caràcter obert, estan destinades tant a les empreses membres

Aportacions de la campanya #IgualtatÉsUrgent8M @odeecambra

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona, l’Observatori Dona, Empresa i Economia (ODEE) de la Cambra de Comerç de Barcelona va proposar fer sentir la veu per a la