Calidad Pascual intensifica la seva gestió ètica, responsable i excel·lent

CalidadPascual

    • Calidad Pascual, empresa membre de Respon.cat, intensifica la seva gestió ètica, responsable i excel·lent per fomentar la creació de valor amb els grups d'interès
    • Calidad Pascual es posa com a objectiu crèixer de manera sostenible gestionant els seus impactes: reptes laborals, ambientals, socials i econòmics

 
El gran repte de la companyia per als propers 4 anys és harmonitzar els seus objectius de negoci amb les expectatives dels seus grups d'interès, a través del seu nou Pla Director de Creació de Valor Compartit 2020.
Per Tomás Pascual, president de Calidad Pascual, ja no n'hi ha prou amb ocupar-se de compte de resultats. Consumidors, clients, proveïdors, ciutadans i accionistes et van a exigir diàleg, respecte i responsabilitat empresarial.
Calidad Pascual busca la consolidació com a líder en les seves marques estratègiques, així com convertir-se en referent nacional en alimentació saludable, innovació disruptiva, transformació digital i gestió industrial.
L'Informe de la creació de valor 2015 recull en xifres el compromís diari dela empresa amb la innovació i la qualitat. Però el principal èxit de Calidad Pascual al llarg de l' any passat no han estat aquestes xifres, tal com assenyala el seu president Tomás Pascual: "Cada dia assignem més importància al comportament ètic i la gestió responsable dels impactes que la nostra activitat genera. Ja no n'hi ha prou amb ocupar- sol del compte de resultats i de l'eficàcia productiva ; perquè abans d'això teus consumidors, clients, empleats, proveïdors, ciutadans i accionistes tambiénte exigiran diàleg, respecte ambiental i responsabilitat empresarial
Aquest repte marcat per Calidad Pacual el 2015 es vehicula a través d'una Gestió ètica, responsable i excel·lent que respon al model d'empresa basat en:

  • Política de Responsabilitat Corporativa i Bon Govern
  • Sistema de Gestió d'Acompliment de Pascual
  • Codi de Conducta
  • Política de relació amb Grups d'Interès i Gestió de Valor Compartit
  • Política d'excel·lència
  • Gestió integral dels impactes: els grans reptes de Calidad Pascual

Vídeo sobre la cadena de proveïment i la creació de valor de Calidad Pascual

 
Accés a la notícia sencera 
Font: www.calidadpascual.com

Us podria interessar també

Estudi europeu sobre responsabilitat social i pimes

L’Agència Europea de la Petita i Mitjana empresa, amb la supervisió de la la Comissió Europea, ha emès una enquesta per conèixer les necessitats de les pimes i start-ups (fins

[Vídeos] Bones pràctiques d’Acefat, Efebé- Papelmatic i EBA Vallcarca vinculades al projecte Focus de l’RSE al Biz Barcelona

Tres empreses membres de Respon.cat mostren bones pràctiques en tres àrees clau de la gestió de la Responsabilitat Social al Biz Barcelona. Acefat, Efebé – Grup Papelmatic i EBA Vallcarca

Premis FIDEM 2016: 20 anys avançant juntes

El proper 15 de novembre FIDEM celebra la XIX edició Premis: 20 anys avançany juntes A més aquest any la Fundació Internacional de la Dona Empresària celebra el 20é aniversari.