El Premi Nobel M. Yunus visita Apunts, empresa membre de Respon.cat

  • El Premi Nobel de la Pau 2006 es va interessar per projectes d’economia social i sense afany de lucre de Catalunya
  • M.Yunus va valorar les capacitats de les persones amb trastorns de salut mental i per la capacitat d’Apunts per generar un negoci sostenible

Apunts_yunus1
Ahir Apunts va rebre la visita del Premi Nobel de la Pau 2006, M. Yunus, per tancar així la seva visita a la ciutat de Barcelona dins del programa Barcelona Social Business City, interessant-se per projectes d’economia social sòlids i sense afany de lucre de Catalunya.
El professor M. Yunus va visitar les seus d’Apunts al carrer Consell de Cent on va quedar sorprès per les capacitats que mostraven les persones amb trastorns de salut mental i també la capacitat d’Apunts per generar un negoci sostenible, amb la creació alhora de nous llocs de treball i el constant creixement d’aquesta empresa social, sota la filosofia del nonprofit.
Apunts_yunus2Durant la visita va poder veure de primera mà totes les línies de negoci d’Apunts: impressió, gran format, missatgeria, marxandatge, post-impressió i disseny, i es va interessar per l’itinerari que fan les persones professionals amb trastorns de salut mental a Apunts i la Fundació Joia.
El director gerent d’Apunts i els codirectors de Fundació Joia el va acompanyar durant tota la visita on va poder parlar amb diferents persones professionals i va comprovar de primera mà l’aposta d’Apunts per un dels principals objectius que el Centre Yunus considera imprescindible per moure el món: pobresa 0, atur 0 i emissions 0.
Apunts_yunus3La visita del professor M. Yunus, que va servir per compartir experiències i coneixements, s’emmarca dins de la candidatura de Barcelona a la Social Business City, un projecte del qual Apunts és promotor conjuntament amb la Fundació FCBarcelona, Fundació Gentis, Intermedia, Fundació Formació i Treball, Diplocat, Obra Social La Caixa, Tandem Social, l’Ajuntament de Barcelona i RDComunicació.
Font: Apunts

Us podria interessar també

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amb el lema “Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai” Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d’acord amb les recomanacions

Comprendre en sentit de la Responsabilitat social a l’RSE.Pime 2017

Avui ha tingut lloc la primera sessió del programa RSE.Pime 2017 amb les 20 organitzacions participants. En aquesta sessió s’ha parlat de la Responsabilitat social com a estil i metodologia

Suara Cooperativa, una de les guanyadores de l’edició 2019 dels Premis Factor Humà

Suara Cooperativa, empresa membre de Respon.cat, ha estat una de les guanyadores de l’edició 2019 dels Premis Factor Humà. El premi s’ha atorgat en reconeixement per l’elaboració d’una guia d’acompanyament