El Premi Nobel M. Yunus visita Apunts, empresa membre de Respon.cat

  • El Premi Nobel de la Pau 2006 es va interessar per projectes d’economia social i sense afany de lucre de Catalunya
  • M.Yunus va valorar les capacitats de les persones amb trastorns de salut mental i per la capacitat d’Apunts per generar un negoci sostenible

Apunts_yunus1
Ahir Apunts va rebre la visita del Premi Nobel de la Pau 2006, M. Yunus, per tancar així la seva visita a la ciutat de Barcelona dins del programa Barcelona Social Business City, interessant-se per projectes d’economia social sòlids i sense afany de lucre de Catalunya.
El professor M. Yunus va visitar les seus d’Apunts al carrer Consell de Cent on va quedar sorprès per les capacitats que mostraven les persones amb trastorns de salut mental i també la capacitat d’Apunts per generar un negoci sostenible, amb la creació alhora de nous llocs de treball i el constant creixement d’aquesta empresa social, sota la filosofia del nonprofit.
Apunts_yunus2Durant la visita va poder veure de primera mà totes les línies de negoci d’Apunts: impressió, gran format, missatgeria, marxandatge, post-impressió i disseny, i es va interessar per l’itinerari que fan les persones professionals amb trastorns de salut mental a Apunts i la Fundació Joia.
El director gerent d’Apunts i els codirectors de Fundació Joia el va acompanyar durant tota la visita on va poder parlar amb diferents persones professionals i va comprovar de primera mà l’aposta d’Apunts per un dels principals objectius que el Centre Yunus considera imprescindible per moure el món: pobresa 0, atur 0 i emissions 0.
Apunts_yunus3La visita del professor M. Yunus, que va servir per compartir experiències i coneixements, s’emmarca dins de la candidatura de Barcelona a la Social Business City, un projecte del qual Apunts és promotor conjuntament amb la Fundació FCBarcelona, Fundació Gentis, Intermedia, Fundació Formació i Treball, Diplocat, Obra Social La Caixa, Tandem Social, l’Ajuntament de Barcelona i RDComunicació.
Font: Apunts

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

[Article] Economia circular: una nova oportunitat, per Oriol Vall-Llobera

Amb motiu del Dia Internacional de la Terra, Respon.cat ha elaborat un monogràfic amb temes relacionats amb la responsabilitat ambiental: l’Economia Circular és un dels Focus de l’RSE de Catalunya entès com

Sense categoria

[13/12] Jornada “L’economia del Bé Comú: fem comunitat, creem futur!”

El proper 13 de desembre se celebra la Jornadade l’economia del Bé Comú: fem comunitat, creem futur! L’Associació Catalana per al Foment de l’Economia del Bé Comú porta tres anys

Sense categoria

El CADS posa en marxa l’estratègia europea dels plàstics

El Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible posa en marxa l’estratègia europea dels plàstics per a integrar la gestió d’aquest marerial a l’economia circular. El CADS és membre Consell Social