El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Us podria interessar també

Sense categoria

Taller d’aprofundiment "Temps de treball i conciliació" organitzat per RSCat

Primer Taller que s’organitza en el marc del II Cicle formatiu RSCat durant el mes de novembre. En aquest primer taller s’abordarà el “Temps de treball i la concicliació” Obert

Sense categoria

L’RSE.Pime 2015 aconsegueix el seu objectiu i ara engega l’edició 2016

Setze pimes han estat reconegudes per la seva participació al Programa RSE.Pime 2015 i s’ha obert la convocatòria de l’edició 2016 El conseller Baiget ha presentat l’RSE com una gran oportunitat

Sense categoria

Les empreses més compromeses elaboren un full de ruta perquè la Responsabilitat Social formi part de la ‘manera catalana de fer empresa’

  Respon.cat engega amb les primeres 33 empreses i en tres anys pretén agrupar les 200 més compromeses   La iniciativa compta amb la participació d’empreses líders en l’RSE, amb