Respon.cat posa en marxa la cinquena edició del Programa de formació en RSE

  • Davant l’èxit de les anteriors edicions anteriors, posem en marxa la 5a edició del Programa de formació en RSE de Respon.cat amb un format àgil i pràctic molt ben valorat per les empreses participants.
  • Quaranta hores lectives per compartir, debatre i aprofundir en catorze matèries clau de la Responsabilitat Social.
  • Gràcies a la participació d’empreses membres expertes en les matèries que es tracten al curs, aquesta formació aporta coneixement, debat i experiències pràctiques de gran interès.

El proper 19 d’octubre iniciem aquesta cinquena edició del Programa de formació en RSE de Respon.cat amb gran entusiasme donades les excel·lents valoracions de les edicions anteriors. Donem continuïtat als dos temes nous que es van intruduir en l’anterior edició pel gran interès que ha  despertat “La igualtat i la diversitat dintre de l’organització” i “Els ODS i la seva implantació a l’empresa“.

Es tracta d’un programa pensat per a DIRSE i tècnics i tècniques de Responsabilitat Social d’empreses membres de Respon.cat que volen aprofundir i millorar les habilitats a través d’ampliar coneixements, experiències i metodologia.

Amb el Programa de formació en RSE també es vol potenciar i generar un espai d’intercanvi i debat entre les persones participants, de manera que es pugui compartir i analitzar bones pràctiques i es desenvolupin maneres innovadores d’abordar els reptes.

Les sessions es plantegen d’acord amb una metodologia eminentment pràctica i participativa que parteix dels coneixements de persones d’empreses membres expertes en les diferents matèries que es proposen.

En cas que quedin places lliures, es podrà obrir a empreses no membres, amb quota de matrícula de 500€ pel Programa complet o bé 50€ per sessió. Podeu demanar informació a formacio@respon.cat.

 

Tota la informació  Presentació Inscripcions

 

About author

Us podria interessar també

Últimes notícies

Arriba la V Jornada Implementar l’RSE: La transparència com a punt de partida

Apunts, empresa membre de Respon.cat, coorganitza la V Jornada: Implementar l’RSE, amb la Càtedra d’Economia Social de Tecnocampus Mataró-UPF.La Jornada tindrà lloc el proper 28 de febrer a tractarà “La

Sense categoria

Negoci responsable amb grups d’interès, sinònim de sostenibilitat i èxit

Cristian Rovira, membre de la junta directiva de Respon.cat i vicepresident de Grup Sifu, ha participat a la taula de debat “Grups d’interès reflexionen sobre les claus i els reptes

Sense categoria

Les entitats líder en el món de l’esport haurien d’apostar per l’RSE com a model de gestió

Ahir va tenir lloc el col·loqui sobre el Barça i l’RSE a la seu del candidat a la presidència al club, Agustí Benedito. De Respon.cat, Daniel Ortiz i Josep Maria