Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Segon capítol de la websèrie basada en el programa d’acompanyament RSE.Pime

Es llança el segon capítol de la websèrie RSE.Pime.Coop, el resultat audiovisual de la participació de creaRSA.coop al programa RSE.Pime. CreaRSA, empresa membre de Respon.cat en procés de transformació en

Sense categoria

“L’estratègia empresarial ha de ser l’element determinant per dissenyar el pla d’acció en RSE”, a la 1a sessió de la formació en RSE amb Ramon Novell

Ramon Novell, gerent de Cafès Novell, a la primera sessió del curs de Formació en RSE per comprendre el sentit empresarial de la responsabilitat social.  El Programa de formació en

Sense categoria

Sessió multistakeholder participativa per preparar el llançament del Projecte Focus

Focus és un projecte pioner per a donar veu a l’stakeholder “comunitat” i fer-lo present davant les empreses Les empreses que gestionen l’RSE haurien de prendre en consideració aquells aspectes