Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

Us podria interessar també

Sense categoria

Escola Sant Gervasi Cooperativa publica la memòria en Responsabilitat Social Empresarial

Escola Sant Gervasi Cooperativa ha publicat per primer cop en la seva història la memòria en Responsabilitat Social Empresarial ESG forma part de Grup Clade, grup empresarial cooperatiu membre de

Últimes notícies

[Entrevista] Mercè Mullor: una empresa on la majoria del personal són dones i una minoria creixent d’origen estranger fa que la no discriminació, la igualtat, el respecte i la formació siguin estructurals

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes

Lideratge

Les empreses de Lleida reflexionen sobre el propòsit com a repte empresarial emergent

La Cambra de Comerç de Lleida ha organitzat aquest dimarts, en col·laboració amb Respon.cat, la jornada ‘El propòsit com a repte empresarial emergent: competitivitat i lideratge’, un acte que s’emmarca