Entrega dels premis Respon.cat 2018 a l'auditori de la Mercè de Girona.
Fotografia: Toni Vilches

  • El proper 5 de febrer tindrà lloc la Jornada de Transferència de bones pràctiques d'RSE amb empreses de referència que incorporen la Responsabilitat Social en la gestió estratègica.
  • Les persones assistents podran participar en el taller debat on tindran l'oportunitat de conèixer a fons com es desnvolupa la gestió responsable en una empresa gran familiar amb Comexi.

 

  • Dia i hora: 5 de febrer, 9.30 a 12.00h
  • Lloc: ESCI-UPF (Passeig Pujades, 1, Barcelona)
[button link="https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe6UaAv3uqbWLqz1WEgdrJGKdkL044s5qSSelXrc6u_sk-i_Q/viewform" size="default" icon="fa-play" side="left" target="" color="b70900" textcolor="undefined"]INSCRIPCIONS[/button]

En la categoria d’empresa gran, el jurat ha destacat de Comexi per ser una empresa familiar arrelada al territori, amb una gran trajectòria de compromís en totes les dimensions de la gestió de la responsabilitat social.

Comexi explicarà com desenvolupen el pla de voluntariat i respondrà els dubtes que es plantegin.

 

ESTEM MILLORANT EL LLOC WEB i us podeu trobar amb errors puntuals, disculpeu les molèsties

Inicieu sessió amb el vostre usuari i contrasenya

Heu oblidat les vostres dades?

×