- Es va presentar Respon.cat a representants del món sanitari i social en el marc d'una sessió del cicle Open Communications Talks CSC, que busca ser un punt de trobada d'experts i professionals del sector sanitari i social per abordar els temes referents a la comunicació
- L'acte va ser organitzat pel Consorci de Salut i Social de Catalunya (CSC) el 9 de febrer.
Josep Maria Canyelles, va abordar els elements metodològics de l'RSC i va establir la materialitat, el diàleg amb grups d'interès i la transparència com a claus per l'RSC. Passant pels cinc vectors per fer RSC, Canyelles va insistir en que "l'RSC és una qüestió estratègica, que afecta tota l'organització". Tot seguit, va presentar la iniciativa Respon.cat, un organisme que vol implicar les empreses i les organitzacions empresarials més compromeses amb la responsabilitat social, amb l'objectiu de promoure un salt qualitatiu i quantitatiu de la responsabilitat social a Catalunya. També va explicar els Focus de l'RSE a Catalunya i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de Nacions Unides.
Per altra banda, el segon expert convidat van parlar sobre imatge de marca i reputació d'una entitat. Va ser el director de Comunicació i Relacions Institucionals del Gran Teatre del Liceu, Joan Corbera, que va fer un recorregut breu pels problemes que va patir el Liceu fins arribar a una crisi de reputació i marca a l'any 2013. A partir d'aquí, Corbera va exposar l'estratègia directiva i en comunicació per tal de millor la imatge de marca incidint en especial en la gestió amb els mitjans de comunicació.

